آیا آیت الله هاشمی متن گفت‌وگوی خود با رهبر انقلاب را منتشر می‌کند؟

 

اینکه آیا هاشمی با تایید رهبری قدم در میدان گذاشته‌اند سوالی است که تنها خود وی باید به آن پاسخگو باشد.

 

اینکه آیا آیت الله هاشمی با تایید رهبری قدم در میدان انتخابات گذاشته‌اند سوالی است که تنها خود وی باید به آن پاسخگو باشد و صحت و یا کذبش را تایید و تکذیب کند اما سوالی اساسی اینجا است که چه کسی در ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ به آیت الله هاشمی زنگ ‌می‌‌زند و وی بعد از این تماس تلفنی عجله کنان خود را به ستاد انتخابات کشور می‌رساند. 


آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور خود در آخرین لحظات ثبت نام کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خود را در معرض انتخاب ملت ایران قرار داد تا به گفته خودش با حضورش در ایجاد حماسه سیاسی نقش داشته باشد.

اما نکته‌ای که همراه این آمدن بود، تایید حضور آیت الله رفسنجانی توسط رهبری برای آمدن بود که چندین دفعه از سوی وی در دیدارهایی که داشتند عنوان شد.

بر اساس ادعای مطرح شده، آقای هاشمی بدنبال دیدار حضوری یا تلفنی با مقام معظم رهبری بوده اند تا نظر ایشان را درباره حضورش در انتخابات جویا شوند اما این دیدار تا روز ۲۱ اردیبهشت محقق نشده بود زیرا تا این روز یعنی روز پایانی ثبت نام، آیت الله هاشمی همچنان از تایید رهبری سخن می‌گوید.

علی مطهری گفته است: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای تشکل صدای ملت تاکید کرد در صورتی که مطمئن شود رهبر معظم انقلاب با کاندیداتوری وی مخالفتی ندارد، قطعا امروز برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام خواهد کرد(http://www.mehrnews.com/detail/News/۲۰۵۲۰۴۳).

در روز ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۲ آیت الله هاشمی در ساختمان مجمع جلسه داشتند و از همین مکان در ساعت ۱۷:۴۵ به سمت ساختمان وزارت کشور راه افتاده اند در نتیجه امکان دیدار حضوری وی با مقام معظم رهبری در این روز منتفی است زیرا رهبری هم در این روز با بانوان نخبه دیدار داشته و امکان دیدار حضوری در صبح نیز منتفی است.

طبق سخنان اقای هاشمی تنها احتمال باقی مانده از قطعی شدن حضور وی برای ثبت نام در انتخابات تماس تلفنی با مقام معظم رهبری است که این احتمال هم با خبر روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها باطل شده است.

در پی انتشار مصاحبه‌ای از علی عسگری؛ مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت اعلام کرده بود: «آیت‌الله هاشمی تا ساعت ۵ بعد از ظهر تصمیمی برای کاندیداتوری نداشتند اما بعد از صحبت تلفنی که با مقام معظم رهبری در ساعت ۵:۱۰ انجام دادند با تاکید و عجله خودشان را به وزارت کشور رساندند و برای ثبت‌نام اقدام کردند.» پیگیری‌های خبرنگار این رسانه ازمنابع مختلف نشان داد که در روز مورد‌نظر هیچ تماس تلفنی میان مقام معظم رهبری و آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی برقرار نشده است.

اینکه آیا آیت الله هاشمی با تایید رهبری قدم در میدان انتخابات گذاشته‌اند سوالی است که تنها خود وی باید به آن پاسخگو باشد و صحت و یا کذبش را تایید و تکذیب کند اما سوالی اساسی اینجا است که چه کسی در ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ به آیت الله هاشمی زنگ ‌می‌‌زند و وی بعد از این تماس تلفنی عجله کنان خود را به ستاد انتخابات کشور می‌رساند.
فاطمه هاشمی می‌گوید: «ساعت ۱۷:۳۰» بود. دیگر مطمئن شده بودیم پدر تصمیمش را گرفته و ثبت‌نام نخواهد کرد. از صبح با یاسر، مهدی و عماد (پسرمحسن) در دفتر حاج‌آقا بودیم. همه حرف‌ها را زده بودیم. شوخی و جدی همه دغدغه‌ها مطرح شده بود. به این نتیجه رسیده بودیم که مردم به تمام معنا خواستار حضور پدر هستند تا وضعیت کشور را سامان دهد. نیامدن پدر به معنای نا‌امید‌شدن بخش گسترده‌ای از مردم بود. در‌خواست‌ها در این چند روز برای حضور پدر در انتخابات بی‌سابقه بود. ما فکر می‌کردیم اگر حاج‌آقا در انتخابات ثبت‌نام نکند بخش قابل توجهی از مردم انگیزه‌شان برای شرکت در انتخابات و رای دادن را از دست خواهند داد. ساعت ۱۷:۱۵ تلفن دفتر پدر زنگ خورد. ایشان مکالمه نسبتا کوتاهی داشتند و بعد از آن از اتاق بیرون آمدند و گفتند «بسم الله… برویم»

چه کسی به ایشان زنگ زد؟
نمی‌دانم ما سوال نکردیم ایشان برای پاسخ دادن به آن تلفن به دفتر خود رفتند ما در اتاق دیگری بودیم. بعد از آن تلفن حاج آقا گفتند «بسم‌الله؛ برویم» ما باور نمی‌کردیم.

آقای هاشمی گفته بودند که منتظر پاسخ رهبری برای حضور در انتخابات هستند و بدون هماهنگی ایشان وارد عرصه انتخابات نمی‌شوند.
من نمی‌دانم چه کسی تلفن کرد. اما حتما دغدغه‌هایشان برطرف شد که ساعت۱۷:۳۰ و نیم ساعت مانده به پایان زمان ثبت‌نام راهی وزارت کشور شدند.(گفت‌وگوی روزنامه شرق با فاطمه هاشمی)

با توجه به شرایط پیش رو دو حالت وجود دارد که باید به آن پرداخت.
۱- آیت الله هاشمی با رهبر انقلاب دیدار داشته و یا تلفنی با ایشان سخن گفته اند که با توجه به مقدمه چینی‌های آقای هاشمی باید مطرح کنند که رهبری به وی در رابطه با حضورش در انتخابات چه گفتند و اقای هاشمی چه شنیده‌اند…

۲-ایت الله هاشمی بدون اینکه از تایید و یا نفی رهبری درباره حضورشان باخبر باشند قدم در این عرصه گذاشتند… . با توجه به این فرضیه و با توجه به سخنان فاطمه هاشمی دغدغه آیت الله رفسنجانی برای حضور در انتخابات چه بوده و چه کسی پشت تلفن خیال آقای هاشمی را از حضورش در انتخابات راحت می کند.طبق مقدمه گفته شده این فرد کسی غیر از مقام معظم رهبری است… که شاید مطالبه عمومی به این سمت برود که از وی سوال شود چه کسی دغدغه شما را برای حضور در انتخابات براورده کرد؟…

شرایطی که آیت الله هاشمی رفسنجانی برای حضورش در انتخابات انتخاب کردند نقیض این جمله مقام معظم رهبری است که فرمودند:بنده‌ی حقیر مثل بقیه‌ی مردم، یک رأی دارم؛ این رأی هم تا وقتی که در صندوق انداخته نشود، هیچ کس از آن مطّلع نخواهد بود. حالا ممکن است آن کسانی که صندوق دست آنها است، بعد باز کنند، خط این حقیر را بشناسند، بفهمند بنده به چه کسی رأی دادم؛ اما تا قبل از رأی دادن، کسی مطّلع نخواهد شد. اینجور نیست که کسی بیاید نسبت بدهد که رهبری نظرش به فلان است، به بهمان نیست. اگر چنین نسبتی داده شد، این نسبت درست نیست…


بی بی سی: مشایی باید در انتخابات حضور داشته باشد/ سنگ تمام ارگان همجنس بازان برای هاشمی

 
 
تصویر

 

به گزارش رویداد، بی بی سی فارسی در یکی از آخرین برنامه های سیاسی خود به آرایش انتخابات ایران پرداخت و مواضع قابل تاملی را در خصوص حضور رفسنجانی و مشایی مطرح کرد.

جریان های رسانه ای همچون بی بی سی همواره بدنبال بسترهای مناسبی برای ایجاد فضای غبار آلود خبری و جریان سازی در داخل ایران هستند و حضور افرادی همچون مشایی در عرصه انتخابات کشور می تواند بهترین خوراک خبری ایشان برای این امر باشد.

شرح برنامه مذکور را در زیر می خوانید:

[سعید برزین]: سیاستمدار کهنه‌کار خط میانه ایران، وارد صحنه شده و این همه معادلات را به هم خواهد ریخت. در مرحله اول موجب نگرانی جدی و شدید جناح اصولگرا خواهد شد. آقای هاشمی‌رفسنجانی کسی است که در آخرین نماز جمعه‌ای که خواند، خواهان آزادی زندانی سیاسی و باز شدن جو سیاسی مملکت شده بود و بر سر مواضعش همچنان بوده، البته راهی که در پیش دارد راه بسیار سخت و دشواری خواهد بود. هیچ تضمینی ندارد که بتواند بازی را ببرد.
[غلامی]: به هر حال همه تاخیر و تعلل به خاطر این بود که آقای هاشمی‌رفسنجانی منتظر این بود که از جانب آیت‌الله خامنه‌ای چراغ سبزی به او نشان داده شود و خبرگزاری‌های مختلف گزارش کردند از ثبت‌نام اسفندیار رحیم‌مشایی، مشاور آقای احمدی‌نژاد.
[برزین]: آمدن آقای مشایی بازی را باز هم جالب‌تر کرده، یعنی از حالتی که فقط اصولگراها بودند خارج شده، البته مشایی مورد تایید آقای [آیت‌الله] خامنه‌ای نبود و نتوانست معاون رئیس‌جمهور باشد. احتمال این که شورای نگهبان او را رد کند زیاد است؛ ولی آمدن او سطح بازی را بالاتر خواهد برد.
[غلامی]: فعلاً چه تصویری را می‌توانیم با حضور جناح‌های مختلف پیش‌بینی کنیم؟
[برزین]: خط میانه و خط اصلاح‌طلب پشت آقای هاشمی متحد خواهند شد. آقای مشایی، نماینده جناح دولت خواهد بود. در میان اصولگرایان تعدد نامزد وجود دارد. پیش از 30 نفر از آن‌ها اسم نوشتند. الان برای آن‌ها ضروری خواهد بود که تعداد نفرات‌شان را پایین ببرند و به یکی دو نفر محدود کنند. احتمالاً آقای قالیباف، احتمالاً آقای ولایتی و یا حدادعادل؛ ولی با تعدد نامزدها فکر می‌کنم راه سختی در پیش خواهند داشت.
[غلامی]: حضور آقای هاشمی را چطور می‌توان تحلیل کرد با تمام تردیدها و موضع‌گیری‌هایی که آیت‌الله خامنه‌ای درباره ایشان کردند؟
[برزین]: چند ماه است آقای هاشمی‌رفسنجانی هدف بمباران سنگین اصولگرا بوده، از روزنامه کیهان گرفته تا برخی از سرداران سابق سپاه که یکباره در صحنه حاضر شدند و اعلام کردند هاشمی بخشی از فتنه است. بمباران سنگین تبلیغاتی رسانه‌ای علیه هاشمی و تردید درباره این که آیا ایشان می‌آیند یا نه و در لحظه آخر ایشان تصمیم گرفته است به عنوان سیاستمداری که نمود عملگرایی زیرکانه در سیاست ایران محسوب می‌شود و سیاست مصلحتی را همیشه پیش برده است و شاید بتواند جمع کند این تنش و تشنج را در جناح‌بندی‌های جاری ایران، ایشان الان وارد صحنه شده است.
[غلامی]: در مورد حضور اسفندیار رحیم‌مشایی چه می‌توانیم بگوییم؟ آیا حضور او و آقای رفسنجانی در این انتخابات می‌تواند این انتخابات را به سمتی پیش ببرد که هیجان مشارکت را بالا ببرد، اگر صلاحیت را از شورای نگهبان بتواند کسب کند؟
[برزین]: هر چه سیستم را بازتر کنید طبیعتاً میزان توجه مردم به آن بیشتر خواهد شد و هر چه رقابت را محدود کنید توجه مردم و میزان رأی دادن مردم پایین‌تر خواهد رفت. اگر حکومت احتیاج دارد یک پایگاه اجتماعی برای خود به وجود آورد مجبور است و حکم عقل این است که سیستم را باز کند، سوپاپ خطرها را باز کند و به رقیبان متفاوت اجازه بدهد وارد صحنه سیاسی شوند که شاید نوعی تنوع واقعی پیش بیاید وگرنه مثلاً اگر فقط از جناح‌ اصولگرا وارد رقابت انتخاباتی می‌شدند تنوعی وجود نداشت.
[غلامی]: در مورد آقای رفسنجانی می‌دانیم چرا در آخرین دقایق تصمیم گرفتند و آمدند زیرا از قبل بارها آقای رفسنجانی گفته بودند که نظر رهبری برایشان مهم است، ولی درباره اسفندیار رحیم‌مشایی واقعاً درباره این تاخیر چه می‌توانیم بگوییم؟
[برزین]: تردید وجود دارد و نمی‌توان گفت سرنوشت آقای مشایی چه خواهد شد و چرا ایشان این قدر دیر آمدند، البته می‌شود فکر کرد که به این خاطر بوده که هیجان عمومی ایجاد کنند. شاید یک تاکتیک انتخاباتی بوده، ولی آقای مشایی هم راه سختی پیش رو دارد هم در شورای نگهبان که شاید تایید صلاحیت نشود و هم این که بتواند بخشی از افکار عمومی را به سمت خود جلب کند و رأی بیاورد.


نقش جدید خاتمی از سوی اعضای حلقه پاریس ابلاغ شد

 

تقی رحمانی عضو گروهک ملی مذهبی طی مطلبی در وب‌سایت این گروهک مأموریت تازه‌ای را تا روزهای انتخابات به خاتمی ابلاغ کرده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، یکی از تئوریسین‌های جریان فتنه و از اعضای حلقه پاریس طی مقاله‌ای در وب‌سایت ملی مذهبی که از پاریس بِروز می‌شود از محمد خاتمی خواسته تا نقش خود را در برهه کنونی به خوبی ایفا نماید. وی خطاب به خاتمی مأموریت تازه وی را ابلاغ کرده است. تقی رحمانی از خاتمی خواسته تا نقش خود را به خوبی برای رأی‌آوری هاشمی‌رفسنجانی ایفا کند.

وی در بخشی از این مطلب اینچنین راهبرد جدید را به خاتمی می‌دهد: «حالا نوبت خاتمی است که باید شروع کند و متوقف نشود او نقش جدیدی را باید ایفا کند اگر می‌خواهد ایران ویران نشود، خاتمی در دو عرصه می‌تواند نقش‌آفرین شود ۱- در عرصه بین‌الملل برای کسب اعتبار بیشتر برای هاشمی ۲- در عرصه داخلی برای افزودن بر سبد رای هاشمی و کاستن از آرای منفی وی.»

رحمانی با اشاره به اینکه خاتمی باید برای رأی‌آوری هاشمی تلاش جانانه کند از گروهک‌های ملی‌مذهبی و نهضت آزادی می‌خواهد تا آنان نیز در حمایت از هاشمی سنگ تمام گذاشته و از آرای منفی وی جلوگیری کرده و باعث نزدیکی تعداد بیشتری از افراد به وی شود.

این عضو گروهک ملی‌مذهبی که در سال 90 از کشور گریخته است در ادامه به هاشمی‌رفسنجانی نیز توصیه‌هایی می‌کند که از جمله آن می‌توان به استفاده از «محمد.س» عضو اقتصادی دولت اصلاحات، اشاره کرد. این تعریف و تمجیدها از وی نشان می‌دهد دولت اصلاحات از عناصر گروهک غیر قانونی ملی‌مذهبی استفاده می‌کرده است.

وی در انتها نیز با اشاره به همان ادعاهای دروغین سال 88 که با هدف نابودی کشور مطرح‌ شد، دوباره این نکته را به محمد خاتمی یاد‌آور می‌شود که: «اگر ایران در خطر است، که هست؛ می‌باید خاتمی در حد توان وارد میدان شود تا هم هاشمی را قوی‌تر و هم در جهت مردم چهارچوب‌دارتر کند. این وظیفه همه کسانی می‌‎تواند باشد که احساس خطر می‌کنند.»

حال باید منتظر نشست و دید که آیا خاتمی خطوط ابلاغی از حلقه پاریس را در روزهای باقیمانده تا انتخابات دنبال خواهد کرد یا خیر؟


رد ادعاهای کذب منافقین توسط دیپلمات صهیونیست

 
 

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آلمان ادعای منافقین در خصوص اقدام ایران در انفجار سال گذشته سفارتخانه این رژیم در هند را بی اساس خواند.

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آلمان در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه از اقدام تلافی جویانه سوریه در پی حمله هوایی مان به حومه دمشق هراسی نداریم گفت: در سال ۲۰۰۸ میلادی زمانی که سازمان اطلاعاتی ما (شهید)مغنیه را ترور کرد، حزب‌الله و ایران تهدید کردند که ما را در هر نقطه جهان هدف قرار خواهند داد، اما دیدیم که این دو هیچ اقدامی نکردند.»

با این حال، در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ انفجاری در محل سفارتخانه رژیم صهیونیستی در دهلی نو به وقوع پیوست. پس از این اتفاق سازمان منافقین با برجسته کردن این حادثه، عوامل اجرایی آن را منتسب به جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان دانست و مدعی شد که سازمان های بین اللملی بایستی بابت این اقدام، جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان را مجازات کنند. این ادعا به سرعت توسط جمهوری اسلامی و حزب الله تکذیب شد.

حال این دیپلمات صهیونیست با این موضع گیری خود هرگونه دخالت جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان را در انفجارهای بهمن ماه دو سال گذشته رسما رد کرده است.

گروهک منافقین روابط گسترده اطلاعاتی زیادی با این رژیم نامشروع دارد که بارزترین آن همکاری در ترور  دانشمندان هسته ای است.

این گونه خبرپراکنی های دروغین این گروهک تروریستی نشان می دهد که ادعاهای دیگر آنها همچون تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای، تضعیع حقوق زندانیان، سلب آزادی زنان و صدها موضوع دیگر هیچ گونه ارزش اطلاعاتی برای غربی ها نداشته و تنها مصرف رسانه ای دارد.

منبع : هابیلیان

 




تاریخ: چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط arman

دم خروس ائتلاف فتنه و انحراف بیرون زد!

 
 
همسویی حلقه انحرافی و جریان اصلاحات با انتشار سرمقاله عباس عبدی در روزنامه دولتی نمایان شد.
 

به گزارش خبرنگار سیاسی "ندای انقلاب"‌، روزنامه شهروند که روزنامه اي تازه تأسيس با صاحب امتیازی جمعيت هلال احمرو ‏مدیر مسئولی عبدالرضا داوری است به اعتقاد برخی از کارشناسان براي مصارف انتخاباتي راه اندازي شده و اخیرا مصاحبه ها و ‏یادداشت های زنجیره ای از چهره های جبهه اصلاحات با مضمون حمایت از مشایی و تخریب اصولگرایان منتشر می کند.‏ 

در همین راستا این روزنامه وابسته به حلقه انحرافی چندی پیش با انتشار مقاله ای از صادق زیباکلام از لیدر حلقه انحرافی حمايت ‏كرد و نوشت: "شايد اگر اصولگرایان نسبت به پيروزي قطعي مشایی يقين نداشتند، اينقدر مصمم نمي شدند تا جلوي ورود او را ‏به انتخابات پيش روي بگيرند! يقيناً اگر مطمئن بودند كه او رأي نخواهد آورد و پيروزي اش نامحتمل است، اصرار بر ممانعت ‏از شركت وي در انتخابات نمي كردند"‏‎.

زيباكلام افزود: "اما پرسش دشوار براي شوراي نگهبان آن است كه رحيم مشايي را به كدام دليل يا دلايل مي توانند رد صلاحيت ‏كنند؟ مي دانيم كه اطلاق لفظ «انحراف» و «جريان انحرافي» همچون اطلاق لفظ «فتنه» چماقي براي ساكت كردن مخالفين و ‏منتقدين بيشتر نيست".‏ 

روزنامه جمعیت هلال احمر این بار با انتشار یادداشتی از عباس عبدی سردبیر روزنامه توقیف شده سلام با تیتر "چرا تعدد ‏نامزدهای اصولگرا کم است؟" به سمت تخریب جبهه اصولگرایان رفته که این نشان دهنده همسویی جریان اصلاح طلب با حلقه ‏انحرافی است همان همسویی که در ابتدا هر دو طرف تکذیب می کرند که دم خروس این ماجرا (همسویی جریان فتنه و حلقه ‏انحرافی) با انتشار این یادداشت‌ها بیرون زده است.‏ 

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد ماه و داغ شدن بحث احتمال رد صلاحیت کاندیداهای احتمالی حلقه ‏انحرافی و جریان فتنه این دو طیف در موضوع رد صلاحیت کاندیداهای خود به نقطه اشتراک رسیده و از همین رو با فرافکنی ‏به دنبال فشار به شورای نگهبان هستند.‏ 

اما نکته جالب توجه هشدار برخی از بزرگان و سیاسیون از مدت‌ها پیش نسبت به همسویی جریان فتنه و حلقه انحراف بود.‏


سفر به اسرائیل پاداش خوش‌خدمتی به ربع‌پهلوی

 
 

پس از انشعاب صورت‌گرفته در بین سلطنت‌طلبان مقیم استکهلم طیفی که به اتهام همکاری با جمهوری اسلامی اخراج شده بودند اقدام به راه‌اندازی باند دیگری با عنوان میهن‌سالاری کرده‌اند. پشتیبانی مالی این طیف را فردی با عنوان امید عطایی‌فر انجام می‌دهد.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از بروز اختلاف‌های شدید و اتهام‌زنی اعضای باند رستاخیز نوین به یکدیگر که از ویژگی‌های باندهای طرفدار پادشاهی‌ست، برخی از اعضای این گروهک که اخیراً به اتهام همکاری با جمهوری اسلامی از این به اصطلاح حزب اخراج شده‌اند با دستپاچگی مثال‌زدنی درصدد برآمدند تا با سرپوش گذاشتن بر افتضاح بوجود آمده باند جدیدی را معرفی نمایند تا بدین وسیله همه چیز را طبیعی جلوه دهند و از آبروریزی بیشتر جلوگیری نمایند.

در همین راستا جدا‌شده‌ها که افسار خود را به یک بیمار روانی که در تیمارستان بستری است سپرده‌اند اقدام به راه‌اندازی باند جدیدی با عنوان "میهن‌سالاری" کرده‌‌اند. از آنجا که پادوهای ربع‌پهلوی در اروپای گرفتار در بحران اقتصادی آهی در بساط ندارند به فکر اسپانسر مالی افتاده‌اند، لذا دست به دامن فردی با عنوان "امید عطایی‌فر" شده‌اند تا مزد مزدوری‌های آنان را بپردازد. حمید وحدتی نیز که بین این دو باند، دو دل گشته که به کدام سمت گرایش پیدا کند در انتها حمایت مالی خود را به سمت میهن‌سالاری برده است.


جالب این‌که باند رستاخیز نوین پیش از انشعاب در تجمعاتی که پیش از این علیه نظام اسلامی تدارک دیده بود علی‌رغم تبلیغات شبانه‌روزی و صرف هزینه‌های هنگفت نتوانسته بود به جز تعدادی پادوی تکراری کسی را در حمایت از ربع‌پهلوی گرد هم جمع کند. این همه در حالی بود که استکهلم از نگاه سلطنت‌طلبان ورشکسته قلب تپنده! جریان‌های پادشاهی‌ست.

بر پایه این خبر عطایی‌فر نیز برای تحریک باند میهن‌سالاری با توجه به توانایی مالی‌یی که دارد و همچنین ارتباطاتی که با دوستان خود در اسرائیل دارد وعده داده که در صورت برگزاری چند تجمع پر تعداد علیه جمهوری اسلامی به عنوان خسته نباشید پاداش مالی و یک سفر به اسرائیل ترتیب دهد.

خاطر نشان می‌شود که «فرشاد ورهرام» با نام مستعار "یواکیم" چندی پیش طی سفری به استکهلم از نفوذ عوامل جمهوری اسلامی در بین سلطنت‌طلبان مقیم سوئد گلایه کرده بود که این اقدام وی باعث انشعاب در بین پادوهای ربع‌پهلوی شد به طرزی که هر کدام دیگری را به نفوذی بودن متهم می‌کردند و جالب آن‌جا بود که انگشت اتهام از همه بیشتر به سمت «ا.د» نشانه می‌رفت.


دستورالعمل گسترش فعالیت‌ کلیساهای خانگی؛ خادم جدید تربیت کنید!

 
 

از جمله روش‌های گروه‌های تبشیری فرق کاریزماتیک، ایجاد کلیساهای خانگی(خلاف قانون) است. مراسم آنها شامل خواندن سرودهای دست جمعی با موسیقی های تند به همراه رقص مختلط گروهی،  شراب خواری و بوسیدن یکدیگر می‌باشد که زمینه‌هایی را برای فریب برخی جوانان، آنهم با توجه با بالا بودن سن ازدواج در کشور فراهم می‌کند.

 

نکته قابل توجه آن است که در نتیجه چنین فعالیت‌هایی، یک مسیحی معتقد به وجود نمی‌آید، بلکه به لا‌ابالیگری می‌انجامد. اما قسمت خطرناک‌تر این داستان فرق شبه عرفانی مسیحی‌ هستند.

به گزارش موسسه راهبردی دیده بان، سازمان‌های تبشیری سعی دارند تا مسیحیان داخل کشور را به گذر از کلیساهای قومیتی رسمی و ساختمانی تشویق کرده و آنها را تحریک به ورود به عرصه کلیساهای خانگی کنند. بستری که غالباً تحت هدایت تعالیم کاریزماتیک و صهیونیستی قرار دارد. دستور العمل دقیق و سازماندهی شده تشکیل و شاگرد سازی برای این کلیساهای خانگی از طریق وب سایت ها ماهواره و رادیوهای تبشیری به مخاطبان داده و سپس برای مهارت های بیشتر و حمایت‌های مختلف تورهای خارج از کشور برگزار می‌نمایند.
پرده برداری از چگونگی فعالیت مسحیت تندرو در ایران توسط «هرمز شریعت» از مدیران شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری با اشاره به لزوم تشکیل کلیسای خانگی می‌گوید: «باید خادم جدید (نیروهای بی جیره مواجب جنبش مسیحی صهیون) تربیت شود. اگر گروه شما 6 نفر است، 6 ماه دیگر باید 12 نفر بشوید و 2 گروه تشکیل دهید. مسیحیت (صهیونیستی) باید پخش و گسترش یابد، نجات و محبت خدا، باید پخش شود، باید گسترش پیدا کند. مبادا وقتی کلیسای خانگی را با 3 نفر شروع کردید، بعد از 6 ماه فعالیت، همان 3 نفر باقی بمانید، باید 6 نفر بشوید... خادم جدید تربیت کنید تا هر کدام بعد از 6 ماه، کلیسایی برای خود تشکیل داده و گسترش پیدا کنند، این دل پدر ما را خوشحال می‌کند.»



كسانی كه وارد عرصه انتخابات می شوند نباید به مردم وعده های نادرست و در باغ سبز غیر منطقی نشان بدهند

 
 
رهبر معظم انقلاب دارا بودن روحیه مقاوم، برخورداری از تدبیر، روزمره فكر نكردن در مسائل اقتصادی، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تكیه كردن بر نظرات كارشناسی، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی را از جمله خصوصیات رئیس‌جمهور مطلوب ذكر كردند.

به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني khamenei.ir حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(شنبه) در دیدار هزاران نفر از كارگران و فعالان بخش تولید و جمعی از كارگران نمونه و برتر ، با اشاره به نیاز كشور برای خلق حماسه و حركت جهشی بزرگ در عرصه های اقتصادی و سیاسی ، موضوع انتخابات را مهم  و عرصه ظهور قدرت ملی دانستند و با توصیه مؤكد به كاندیداهای احتمالی برای ارزیابی صحیح  از توانایی های خود و همچنین جایگاه اجرایی كشور تأكید كردند: كشور و ملت بزرگ و مقاوم ایران  به رئیس جمهوری نیاز دارد كه در عرصه بین المللی و در مقابل استكبار، نترس و شجاع، و در عرصه داخلی نیز صاحب برنامه، حكمت، تدبیر، معتقد به اقتصاد مقاومتی، دارای تهذیب اخلاقی، به دور از حاشیه سازی وتشویش آفرینی و دارای شعارهای  منطقی و منطبق با واقعیت باشد.
در این دیدار كه به مناسبت هفته كارگر برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای مهمترین ویژگی طبقه كارگر را مایه گذاشتن از جسم و جان خود برای پیشرفت و آسایش كشور دانستند و افزودند: كارگران ستون فقرات یك جامعه هستند كه درصورت نبود و یا ضعف آنها، كشور فلج خواهد شد.
ایشان با تأكید بر لزوم توجه ویژه به مقوله كار و كارگر در عرصه فرهنگ سازی و همچنین در عرصه قانونگذاری و اجرایی خاطرنشان كردند: ا گر قشر كارگر از امید و رفاه و امنیت شغلی برخوردار باشد، حركت كشور در مسیر پیشرفت سریعتر و آسان تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه كارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در مراحل مختلف انقلاب از جمله دوران دفاع مقدس افزودند: در طول 34 سال گذشته تلاشهای زیادی انجام گرفت تا طبقه كارگر را در مقابل انقلاب و نظام اسلامی قرار دهند اما كارگران مؤمن و انقلابی كشور با شجاعت در مقابل این توطئه ایستادند و این موضوع مایه افتخار طبقه كارگر است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نامگذاری سال گذشته به عنوان سال حمایت از تولید ملی، ك ار و سرمایه ایرانی خاطرنشان كردند: حمایت از تولید ملی مخصوص یك سال نیست بلكه این موضوع باید بصورت جدی و محوری دنبال شود.
ایشان فرهنگ سازی در میان مردم برای استفاده از كالاهای ساخت داخل را بسیار مهم خواندند و افزودند: باید این فرهنگ در میان مردم فراگیر شود كه انتخاب یك كالا با نشان داخلی و یا با نشان خارجی می تواند یك كارگر ایرانی را برخوردار و یا محروم كند.
رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران گفتند: درخواست من از همه ملت این است كه به سمت مصرف تولیدات داخلی بروند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأكید بر اینكه دستگاههای دولتی نیز برای تأمین نیازهای خود، به هیچ وجه نباید از تولیدات خارجی استفاده كنند ، خاطرنشان كردند: البته تولیدكنندگان داخلی اعم از مدیران بنگاهها، كارگران و سرمایه گذاران نیز باید تولیدات خود را بصورت درست و كامل و با كیفیت خوب ارائه دهند.
ایشان با اشاره به دستور اسلام مبنی بر استحكام كار در كنار احترام به كارگر، و تامین امنیت شغلی او در كنار تامین امنیت سرمایه افزودند: اسلام برخلاف دیدگاههای اقتصاد لیبرال و اقتصاد سوسیالیستی، حد وسط را در پیش گرفته و نگاهی انسان مدار و عدالت مدار به كار، كارگر و سرمایه دار، دارد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر اینكه امروز در عمل، ناكارآمد ی و غلط بودن اقتصاد سرمایه داری آشكار شده است، خاطرنشان كردند: واكنش هایی كه امروز در اروپا و به نوعی دیگر در امریكا مشاهده می شود، بزرگترین دلیل عملی بر غلط بودن مسیر اقتصاد سرمایه داری است.
حضرت آیت الله خامنه ای تأكید كردند: حوادث كنونی در اروپا و امریكا، اول كار است و شرایط به مراتب بدتر هم خواهد شد زیرا اقتصاد سرمایه داری در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
ایشان افزودند: مشكلات اقتصادی كنونی در غرب، بخشی از انحطاط تمدن غرب است كه مشكلات اخلاقی و فرهنگی، بخش دیگری از آن را تشكیل می دهند.
رهبر انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی، تأكید كردند: حماسه به معنای حركتی جهادگونه وپرشور است و این موضوع، باید مد نظر مردم و مسئولان قرار گیرد و بر همین اساس، شناخت ضعف ها و خلاءها و برنامه ریزی صحیح برای تحقق حماسه ضروری است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: در همه برنامه ریزیها باید زندگی و معیشت طبقه ضعیف مورد توجه قرار گیرد.
ایشان لازمه پیشرفت كشور را حركت جهش گونه و خلق حماسه دانستند و تأكید كردند: حماسه اقتصادی و سیاسی، توأمان با یكدیگر هستند و هركدام دیگری را حفظ و تقویت می كند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جهت گیری تلاشها و توطئه های بدخواهان ملت ایران برای جلوگیری از تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی افزودند: آنان تلاش دارند تا با فشارهای اقتصادی، میان مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد و مردم را مأیوس كنند و در عین حال  به دروغ و با وقاحت تمام هم می گویند ما با مردم ایران دشمن نیستیم!
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: اگر جهش بزرگ اقتصادی مورد توجه جدی بخش های اجرایی و قانونگذاری كشور قرار گیرد، همه فشارهای اقتصادی خنثی خواهد شد.
ایشان تأكید كردند: ملت ایران و مسئولان، با عزم راسخ خود، دشمن را در عرصه اقتصادی مأیوس خواهند كرد.
رهبر انقلاب اسلامی حماسه سیاسی را نیز حضور آگاهانه مردم در صحنه سیاست و مدیریت كشور خواندند و افزودند: نمونه بارز حماسه سیاسی، انتخابات پیش رو است كه به توفیق الهی در وقت مقرر و با حضور شوق آفرین مردم برگزار  خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای، كاهش انگیزه مردم برای حضور در صحنه انتخابات را طراحی بدخواهان ملت بمنظور مقابله با حماسه سیاسی دانستند و خاطرنشان كردند: طراحان پشت پرده استكبار بعد از گذشت سالیان متمادی از معارضه و دشمنی، همچنان ملت ایران و روحیه ایمان و ایستادگی این ملت را نمی شناسند.
ایشان افزودند: در طول این 34 سال همواره تحسین بزرگ برای ملت ایران بوده است زیرا اگر مسئولاÙ † از خود ایستادگی نشان دادند، به پشتوانه ایستادگی مردم بوده است و از این پس نیز اینگونه خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی، انتخابات را مهم و عرصه ظهور قدرت ملی دانستند و خاطرنشان كردند: ملتی كه زنده و با نشاط و متكی به اراده الهی و مطمئن به پشتیبانی خداوند است، در همه عرصه ها از جمله عرصه انتخابات، پیروز میدان خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنان چندی قبل خود مبنی بر امكان حضور همه سلائق معتقد به انقلاب اسلامی، در میدان انتخابات، افزودند: كسانی كه وارد این میدان می شوند، باید در ارزیابی توانایی خود و همچنین ارزیابی جایگاه مدیریت اجرایÛ Œ كشور دچار اشتباه محاسبه نشوند.
ایشان تأكید كردند: افرادی كه قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند، بعد از ارزیابی صحیح وارد میدان شوند، و در نهایت، این ،ملت است كه تصمیم گیری خواهد كرد.
رهبر انقلاب اسلامی ساز و كار انتخابات در كشور را مستحكم خواندند و افزودند: همانگونه كه امام (ره) بارها تأكید می كردند حضور شورای نگهبان در انتخابات و بررسی صلاحیت ها بوسیله انسانهایی عادل، بی طرف و بصیر، حضور مباركی است.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: بعد از بررسی صلاحیت ها بوسیله شورای نگهبان، مردم با تحقیق  در سوابق، شعارها و سخنان افراد صالح معرفی شده، شخصی را بعنوان رئیس جمهور انتخاب خواهند كرد و این موضوع، ساز و كار قانونی بسیار مناسب و مباركی است.
ایشان در ادامه به بیان برخی ویژگیهای مورد نیاز برای رئیس جمهور منتخب پرداختند و گفتند: رئیس جمهور باید فردی باشد كه در درجه اول، ایمان و اعتقاد به خدا، مردم و قانون اساسی داشته باشد و در درجه دوم دارای روحیه مقاوم باشد.
رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: ملت ایران، به دنبال تحقق اهداف و كارهای بزرگی است و اهل تسلیم شدن نیز نیست و كسی نمی تواند با او با زبان زور حرف بزند بنابراین، فردی هم كه در رأس قوه مجریه قرار می گیرد باید در مقابل فشار دشمنا ن ،نترس و شجاع و مقاوم باشد و اهل از میدان خارج شدن نباشد.
حضرت آیت الله خامنه ای، حكمت، تدبیر و داشتن برنامه را از دیگر ویژگی های مورد نیاز رئیس جمهور خواندند و افزودند: همانگونه كه در سیاست خارجی نیازمند عزت، حكمت و مصلحت هستیم، در مسائل داخلی و اقتصادی نیز به نگاه همه جانبه، بلندمدت و هندسه صحیح نیاز داریم.
ایشان نگاه روزمره به مسائل اقتصادی، تغییر مكرر سیاستهای اقتصادی ، تكیه بر نظرات غیركارشناسی و همچنین اعتماد به شیوه های تزریقی و تحمیلی اقتصادی غرب و شرق را مضر دانستند و تأكید كردند: سیاستهای اقتصادی باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی باشد.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است كه ساخت درونی آن، مقاوم و مستحكم است و با تغییرات مختلف در دنیا، متلاطم نمی شود.
حضرت آیت الله خامنه ای، تهذیب اخلاقی و درگیر حواشی نشدن را از دیگر ویژگیهای مورد نیاز در انتخاب رئیس جمهور، برشمردند و گفتند: من همواره در سالهای گذشته از رؤسای جمهور و دولتهای مختلف حمایت و در كنار آن، توصیه نیز كرده ام و توضیح هم خواسته ام.
ایشان افزودند: یك از توصیه ها و تأكید های همیشگی به رؤسای جمهور این بوده است كه برای مردم هزینه و مشكل درست نكنند و از دغدغه آفرینی و ایجاد تشویش و نگرانی بین مرد م پرهیز نمایند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان كردند: كسانی كه وارد عرصه انتخابات می شوند نباید به مردم وعده های نادرست و در باغ سبز غیر منطقی نشان بدهند بلكه باید با سخنان منطقی و منطبق بر واقعیت و توكل بر خدا پیش بروند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأكید كردند: رئیس جمهوری كه میخواهد در رأس دستگاه اجرایی این كشور و ملت بزرگ قرار گیرد و این راه پر افتخار را با كمك مردم طی كند باید دارای چنین خصوصیاتی باشد.
ایشان یك نكته مهم را هم یادآور شدند و گفتند آنچه كه ما از تجربه سالهای انقلاب بدست آورده ایم این است كه خداوند متعال با فضل و هدایت خود این ملت بر همه دشمنان پیروز خواهد كرد.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان تأكید كردند: هر كه با این ملت دارای انگیزه عمیق الهی در افتد قطعا بر خواهد افتاد.
در ابتدای این دیدار آقای اسدالهی عباسی سرپرست وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعی گزارشی از اهم فعالیتهای این وزارتخانه در سال گذشته و همچنین برنامه های در دست اقدام برای سال  92 ارائه كرد.
همچنین  پیش از این دیدار تعدادی از خانواده های شهدای كارگر كشور از نزدیك با رهبر معظم انقلاب دیدار و گفتگو كردند.

رهبر معظم انقلاب درگذشت امیرحسین فردی را تسلیت گفتند

 

رهبر معظم انقلاب در پیامی، درگذشت نویسنده متعهد مجاهد آقای امیرحسین فردی را تسلیت گفتند.
 

به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب در پیامی، درگذشت نویسنده متعهد مجاهد آقای امیرحسین فردی را تسلیت گفتند.

در پیام مقام معظم رهبري آمده است: این هنرمند مومن و سختكوش از پیشكسوتان در عرصه فعالیت دوران انقلاب و از بنیانگذاران هسته‌های جوانان هنرمند انقلابی بود.


 

نواهای ناامید کننده از آینده کشور از سوی برخی جریان ها

 

یکی از وظایف عمده نخبگان کشور در امر انتخابات ایجاد فضای امید و نشاط برای حضور حداکثری است.

 

به گزارش رویداد،اما در عین حال از سوی برخی جریان ها در کشور نواهای ناامید کننده از آینده کشور که تنها بوی منافع حزبی و جریان از آن بروی می آید شنیده می شود.

گفتنی هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، در پاسخ به اظهارات آنان در خصوص مسائل جاری کشور گفت: متأسفانه به دلیل تلف شدن منابع مالی و انسانی کشور و سوءمدیریت‌ها در دوره اخیر، اداره کشور در دوره جدید اجرایی با مشکلاتی همراه است که اگر فردی با وجهه داخلی و بین‌المللی و مشارکت بالای مردم، بتواند سکاندار قوه مجریه شود، می‌توان امیدوار بود که در یک دوره سخت و پرتلاش به تدریج مشکلات داخلی و خارجی کشور مرتفع شود.

هاشمی همچنین تاکید کرد: تعهدات سنگینی که به دولت جدید منتقل خواهد شد و مطالباتی که بدون پشتوانه اقتصادی برای دوره جدید ایجاد شده است، دشواری کار در آینده را مضاعف می‌کند و امیدواریم به برخی لجاجت‌ها و اصرار بر ادامه اشتباهات برطرف و زمینه جبران انحراف از برنامه‌ها و سند چشم‌انداز و اصلاح امور فراهم شود.

در این دیدار اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد مسائل و مشکلات کشور، خواستار حضور جدّی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری شدند.


 

 




تاریخ: شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 8801
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1