ارتش سایبری حزب الله سایت گروهك تروریستی پژاك را هك كرد

یكی از سربازان ارتش سایبری حزب الله اعلام كرد در تازه ترین اقدام در حمله به سایت های گروههای معاند، سایت گروهك تروریستی پژاك را هك كرده است.


 

 
ارتش سایبری حزب الله سایت گروهك تروریستی پژاك را هك كرد

عماد عصر روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این حمله سایبری از روز گذشته با استفاده از یكسری رایانه ها و از نوع حملات D-DOS آغاز شد و ضمن هك سایت گروهك تروریستی پژاك موجب شد تا فعالیت این سایت با اختلال جدی روبرو شود.

وی ضمن گرامیداشت سالروز تشكیل بسیج مستضعفین افزود: هك سایت این گروهك تروریستی همزمان با سالروز تشكیل سازمان بسیج مستضعفین و برای نشان دادن اقتدار بسیج بویژه ارتش سایبری حزب الله و همچنین انتقام شهدایی كه به دست این گروهك تروریستی به شهادت رسیده اند، در فضای سایبری انجام شد.

این سرباز ارتش سایبری حزب الله از دیگر اهداف اصلی هك سایت تروریستی پژاك را مقابله با جریان های ضد دینی، ملحد و معاند علیه جمهوری اسلامی و نظام اسلامی ایران عنوان كرد.

عماد خاطرنشان كرد: ارتش سایبری حزب الله پیش از این نیز سایت های گروهكهای معاند و افراد معاند و ضد دین از جمله ' بهرام مشیری' یكی از فعالان ضد دین را كه در شبكه های ماهواره ای نیز برنامه های ضد دینی داشت را هك كرد و موجب اختلال در فعالیت این سایت شد.

وی در ادامه با بیان این كه اعضای بسیج از عناصر تشكیل دهنده ارتش سایبری حزب الله هستند یادآور شد: ارتش سایبری حزب الله با افراد ضد دین كه با استفاده از شبكه های اینترنتی از جمله 'فیس بوك' و ' فرندفید' اقدام به تبلیغات ضد دین و به سخره گرفتن اصول اسلامی و دینی می نمایند نیز مقابله می كند.

عماد یادآور شد: ارتش سایبری حزب الله تاكنون ' آی دی ' 50 نفر از اشخاصی كه در این زمینه فعالیت می كردند را منهدم كرده است.

وی خاطرنشان كرد: نقطه هدف ارتش سایبری حزب الله گروههای ضد دین، معاند و شناسایی عناصری كه علیه دین تبلیغ می كنند در فضای سایبری و معرفی آنها به قوه قضائیه است.

عماد همچنین اظهارداشت: بسیجان فعال در ارتش سایبری حزب الله متعهد شده اند كه در راستای انهدام چنین سایت هایی و مقابله با عناصر ضد دین و ملحد فعالیت كنند تا كاربران بتوانند به درستی از فضای اینترنت و در مسیر صحیح خود از آن استفاده كنند.

این عضو ارتش سایبری حزب الله در ادامه همچنین از انهدام سایتهای متعدد از جمله سایتی كه نزدیك به گروهك تروریستی منافقین بود به نام ' پارسی لاین نیوز' خبر داد.

عماد تاكید كرد: بسیجیان ارتش سایبری حزب الله به طور شبانه روزی در راستای منهدم كردن افراد و شبكه های ملحد و ضد دین تلاش می كنند.

پایگاه اطلاع رسانی ارتش سایبری حزب الله به آدرس - WWW.HCARMY.NET نیز اطلاعاتی را در خصوص فعالیت این ارتش در اختیار علاقه مندان قرار داده است.


 
آرامتر هم می‌توانیم همدیگر را گاز بگیریم!

  همكار فراري نشريات زنجيره اي از وضعيت ماليخوليايي درون محافل ضد انقلاب در سربالايي مقابله با جمهوري اسلامي خبر داد. راهيم نبوي مي گويد اين محافل همديگر را پاره پاره مي كنند.

وي در سايت روزآن لاين با اشاره به برخي افشاگري هاي متقابل طيف هاي اپوزيسيون درباره زد و بندهاي همديگر و اينكه «اگر به جان هم نيفتيم و همديگر را پاره نكنيم واقعاً گناه بزرگي كرده ايم»، مي نويسد: فلان آقايان حق دارند [...] همديگر را آويزان كنند وسط اينترنت. مثلاً ما سبزها خيلي آدم هاي نازنيني هستيم. يك شبكه تلويزيوني داريم به اسم رسا كه همه سبزها به آن فحش مي دهند، بعضي ها هم از آن استفاده مي كنند و به آن فحش مي دهند، يا مثلاً وب سايت جرس كه ماه قبل همه اعضا و كاركنانش داشتند از گرسنگي تلف مي شدند، تا عده اي از ايرانيان كه حاضرند جان شان را براي جنبش سبز بدهند، ولي ترجيح مي دهند پول شان را بدهند بروند مسافرت، چون يك انسان كه مي خواهد جانش را بدهد، حداقل قبل از مردن بايد يك سفر رفته باشد، تصميم گرفتند به اندازه اي كه جرس زنده بماند به او كمك مالي كنند.

همكار مهاجراني در پروژه تاريخي درازگوش تروا ادامه مي دهد: آيا وقتي ما فرياد زديم و مي زنيم و خواهيم زد كه اگر موسوي دستگير بشه ايران قيامت مي شه، و حالا موسوي 8 ماه است دستگير شده، نبايد هفته اي شش بار يواشكي و زيرجلكي به او متلك بگوئيم و هفته اي يك بار هم مستقيماً دهنش را از پشت ديوار و از راه دور آسفالت كنيم؟ خوب در اين وضع طبيعي است وقتي من مي بينم كه طرفداران كروبي به موسوي بد مي گويند من هم هرچه دهانم بيايد بطور آشكار به واحدي و بطور پنهان به خود كروبي مي گويم. بالاخره ما بايد همه حرف هايمان را بزنيم و اگر دست مان رسيد آبروي همديگر را ببريم. مي زنيم از همين حالا پدر هم را درمي آوريم، كه اگر در جنبش بعدي پيروز نشديم حداقل روي همديگر را كم كرده باشيم. البته توجه داريد كه ما در دنياي آزاد زندگي مي كنيم و بايد همديگر را نقد كنيم، به هم تهمت بزنيم، به هم فحش خواهر و مادر بدهيم و حالا كه طبق قانون كشتن ديگري ممنوع است، حداقل چيزي از طرف باقي نگذاريم كه اگر فردا مشكلات مان حل شد، طرف نتواند از جايش بلند شود.

وي با هجو اپوزيسيون خارج نشين سابقه دار نوشت: البته باور كنيد كه ما تجربه نداريم، وگرنه اين دوستان اپوزيسيون قديمي كه سي سال است در محيط دموكراتيك دارند همديگر را جر مي دهند، ببينيد چقدر با هم دوست هستند؟ مثلاً يك اتحاد جمهوريخواهان درست مي كنند كه 290 تا عضو دارد، 390 تا جناح، بعد يك گروه سلطنت طلب داريم كه اينها همه شان وجه اشتراك شان اين است كه با رضا پهلوي و فرح پهلوي مخالفند، در عوض يك گروه بزرگ از طرفداران جمهوري هستند كه طرفدار سلطنت طلبان هستند. اين سلطنت طلبان اكثراً طرفدار انتخابات آزاد براي برگزيدن پادشاه هستند. خودشان هم نامزد پادشاهي هستند. ما بايد از اين دوستاني كه از بيست سالگي در محيط دموكراتيك بزرگ شدند و با ليبراليسم و دموكراسي و تسامح و تساهل بزرگ شدند و اكثراً طرفدار براندازي و انقلاب هستند ياد بگيريم. مثلاً از همين حزب كمونيست كارگري كه 120 نفر هستند و 270 تا راديو و تلويزيون و نشريه دارند كه به هم فحش مي دهند. مدتي قبل وقتي انقلاب تونس پيروز شد راه افتاده بودند بروند تونس براي تشكيل حزب كه يكي از آنها كه تازه پانزده سال است از ايران آمده و فارسي را مي تواند با لهجه سوئدي حرف بزند، به آنها گفت كه ايران يك جاي ديگر است(!)

ابراهيم نبوي همچنين تصريح كرده است: باز هزار بار خدا را شكر، نه، دو هزار بار خدا را شكر كه اصلاح طلبان حداقل با هم وحدت نظر دارند، حالا اينكه يك عده از آنها با خاتمي مخالف اند، يك عده رهبرشان گنجي است، يك عده رهبرشان موسوي است، يك عده رهبرشان مشاركت است، يك عده از مشاركتي ها طرفدار شاخه جوانان هستند، عده اي هم طرفدار شوراي مركزي هستند. اما هرچه باشند به قانون اساسي و مبارزه در درون نظام اعتقاد دارند. البته همه شان اينطور نيستند، خيلي هاشان لائيك هستند، اكثراً سكولار هستند، عده اي از آنها معتقدند هر اصلاحاتي بايد بعد از اعدام موسوي صورت بگيرد. البته اينها فقط شامل بيست درصد اصلاح طلبان مي شود، هشتاد درصد آنها به خاتمي اعتقاد دارند، از اين هشتاد درصد تعدادي شان به خاتمي قبل از 18 تير اعتقاد دارند، عده اي به خاتمي بين 18 تير تا ارديبهشت 79، عده اي معتقدند خاتمي خوب است بخاطر كارهايي كه نكرد. ولي همه كه اين طوري نيستند، شايد چهل درصد اصلاح طلبان خاتمي را كاملاً قبول دارند و معتقدند تنها اشكالش كارهايي است كه كرده، در حالي كه عده اي معتقدند خاتمي مهم ترين كارش كارهايي است كه كرده و مهم ترين عيبش حرف هايي است كه زده. اما بيست درصدي هستند كه بدون هيچ شك و ترديدي خاتمي را قبول دارند، آنها مدتهاست كه دارند فكر مي كنند حرف بزنند يا نه، كاري بكنند يا نه و عاشق اين هستند كه خاتمي بشود رئيس جمهور بعد از نيم ساعت استعفا بدهد.


 
انقلاب اسلامی با ایستادگی، بقا و صداقت، به ملتها الهام بخشی کرد
کسانی که با حقیقت الهام بخش انقلاب اسلامی آشنا بودند، سی سال در انتظار این خیزش پربرکت بسر می بردند و مستکبران عالم نیز سی سال از تصور بروز خیزشهای الهام گرفته از انقلاب اسلامی بر خود می لرزیدند و در وحشت بسر می بردند اما اکنون جمهوری اسلامی به کانون اصلی حرکت بیداری ملتها تبدیل شده و همین واقعیت، دشمنان را خشمگین کرده است.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در اجتماع با شکوه هزاران نفر از اقشار نمونه ی بسیج سراسر کشور، بسیج را رهروِ پرافتخار مکتب عاشورا، یادگار ماندگار و الهام بخش ملت ایران در تاریخ، و حرکتی «از دل مردم و برای مردم» خواندند و با اشاره به عصبانیت زورگویان جهان از قدرت الگوسازی نظام اسلامی خاطرنشان کردند: امروز شعارهای مردم مصر و تونس در نیویورک و کالیفرنیا تکرار می شود و مردم مصر و تونس نیز به صراحت، حزب الله، حماس و جهاد را الگوی خود می خوانند و همه می دانند که این گروهها نیز، درس استقامت و شکستن بتهای استکبار را از معلم اول عصر جدید بشر، یعنی امام بسیجی ملت ایران و ملت صبور و مقتدرش فرا گرفته اند.
 
به گزارش البرز نیوز،فرمانده کل قوا در این مراسم که در محل سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد با اشاره به تناسب «هویت و حقیقت بسیج با هویت محرم و عاشورا» افزودند: اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش، با همه وجود و در اوج فداکاری و ایثار، برای اعلای کلمه حق و نجات خلق به میدان آمدند و در تاریخ بذر «معرفت، بصیرت، اخلاص و موقع شناسی» پاشیدند و این حقایق، زمینه ساز شکل گیری جریان فزاینده ای شد که از ظهر عاشورا تا امروز و تا همیشه تاریخ بشر، رو به گسترش بوده است.
رهبر انقلاب اسلامی، بسیج را، حرکتی برآمده از روح و حقیقت مکتب عاشورا برشمردند و خاطرنشان کردند: بسیج، حرکتی مردمی است که با حضور همه قشرها، از دل ملت و برای ملت تشکیل شده و در همه عرصه های دفاع، علم، هنر، سازندگی، سیاست، فرهنگ، یاری مستضعفان، تولید، فناوری، ورزش، درخششهای بین المللی و در هر کار خیر، حضوری پربرکت داشته است.
رهبر انقلاب اسلامی، بسیج را یک مجموعه حزب الله واقعی نامیدند و در تبیین فرهنگ و تفکر بسیج خاطرنشان کردند: بسیج سیاسی است اما «سیاست زده، سیاسی کار و جناحی» نیست. بسیج مجاهد است اما بی انضباط و افراطی نیست، عمیقاً متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست، با بصیرت است اما از خودراضی نیست، اهل جذب حداکثری است اما غیور است و درباره اصول تسامح نمی کند، طرفدار علم است اما علم زده نیست، اخلاق اسلامی دارد اما این اخلاقش ریاکاری نیست، در آباد کردن دنیا فعال است اما خود اهل دنیا نیست.
حضرت آیت الله خامنه ای، فرهنگ بسیجی را مجموعه ای از معرفت ها، روشها و منشهایی خواندند که می تواند مجموعه های عظیمی را در دل ملتها بوجود آورد و تضمین کننده حرکت مستقیم آنها باشد.
ایشان تأکید کردند: بسیج تفکری است که در خارج عینیت یافته و بواسطه فرهنگ و خصوصیاتش، می تواند تعیین کننده سرنوشت ایران و فراتر از ایران باشد.
رهبر انقلاب با اشاره به موج رو به گسترش بیداری و خیزش ملتهای منطقه، استقامت و شکستن اسطوره های دروغین را درس بزرگ امام و ملت بسیجی ایران به ملتهای جهان خواندند و با یادآوری شعارهای مشابهی که در شهرهای مختلف امریکا و کشورهای منطقه شنیده می شود افزودند: این حقایق، نشان می دهد که تفکر و فرهنگ ملت ایران، عینیت یافته و الگوساز شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تجلیل از حرکتهای اسلامی رو به گسترش ملتهای منطقه افزودند: کسانی که با حقیقت الهام بخش انقلاب اسلامی آشنا بودند، سی سال در انتظار این خیزش پربرکت بسر می بردند و مستکبران عالم نیز سی سال از تصور بروز خیزشهای الهام گرفته از انقلاب اسلامی بر خود می لرزیدند و در وحشت بسر می بردند اما اکنون جمهوری اسلامی به کانون اصلی حرکت بیداری ملتها تبدیل شده و همین واقعیت، دشمنان را خشمگین کرده است.
رهبر انقلاب مرعوب کردن ملتها و سران کشورها را روش اصلی قدرت طلبان جهانی خواندند و در تبیین بیشتر علت عصبانیت مستکبران از جمهوری اسلامی افزودند: ملت ایران پرده رعب و وحشت از مستکبران را کنار زد و به ملتها نشان داد که هیمنه زورگویان جهانی، صوری و ظاهری است و می توان آنها را درهم شکست، به همین علت قدرتهای ستم پیشه جهان از دست نظام اسلامی، عصبانی و خشمگینند.
حضرت آیت الله خامنه ای با رد تهمتهای دستگاه سیاسی تبلیغات غرب مبنی بر دخالت ایران در راه اندازی خیزش ملتها افزودند: جمهوری اسلامی نیازی به این کارها ندارد چرا که بقا، ایستادگی و صداقت نظام اسلامی، به خودی خود الهام بخش و هدایتگر ملتهاست.
ایشان، تلاش قدرتهای غربی را برای سرکوب و منحرف کردن حرکت اسلامی ملتهای منطقه، تلاشی ناکام دانستند و تأکید کردند: جریان آگاهی و بیداری اسلامی که فعلاً در منطقه عربی شکل گرفته، دنیا را تحت تأثیر قرار داده و حرکتهایی که در امریکا و اروپا دیده می شود نشان دهنده تغییرات عظیمی است که دنیا در آینده شاهد آن خواهد بود.
رهبر انقلاب تأکید کردند: حرکتهای اسلامی ملتها بدون شک ماندگار و پیش رونده است و با بیداری پی در پی ملتها، دست نشاندگان استکبار یکی پس از دیگری از عرصه خارج می شوند و شوکت و اقتدار اسلام روز به روز بیشتر خواهد شد.
حرکت رو به پیشرفت ملت ایران در 32 سال اخیر و پیروزی ملت بر چالشهای گوناگون دشمنان، نکته ای بود که رهبر انقلاب با استناد به آن تأکید کردند: ملت ایران با همین فرهنگ و آموزه ها، بسیاری از ناممکن ها را ممکن کرده و با استمرار همین روحیه، پیروزی قطعی را نصیب خود خواهد کرد.
ایشان با اشاره به تلاش تازه دشمنان برای ایجاد چالش در مقابل ملت ایران افزودند: ملت ما با تکیه بر ایمان و استقامت و هوشیاری، به غلبه بر تهدید و تحریم و اینگونه مسائل عادت کرده است و پروردگار به فضل خویش، پیروزی چنین ملتی و در نهایت پیروزی امت اسلامی و اسلام عزیز را مقدر کرده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به لزوم آمادگی مردم و مسئولان در قضایای گوناگون افزودند: مسئولان قدر این ملت را بدانند و قوای سه گانه به بهترین وجه به وظایف خود عمل کنند.
این مراسم با ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
سپس حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در یادمان شهدا و قرائت فاتحه، علو درجات شهدای عزت و سرافرازی ایران اسلامی را مسئلت کردند.
سان از نیروهای حاضر در میدان، قسمت دیگر برنامه حضور رهبر انقلاب در جمع واحدهای نمونه بسیج اقشار بود.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان و ایثارگران عرصه دفاع و جهاد ایران اسلامی را مورد تفقد قرار دادند.
در این مراسم سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به برنامه تحول کمی و کیفی بسیج گفت: تغییر رویکرد بسیج به دفاع همه جانبه، تشکیل قرارگاههای جدید با هدف مقابله با جنگ نرم، تربیت و توانمندسازی همه اقشار بسیج، ایجاد شبکه های اجتماعی مدافعان انقلاب از جمله اقدامات انجام گرفته است.
سرلشکرجعفری افزود: محرومیت زدایی با توسعه فعالیتهای سازندگی بسیج و نیز حضور فعال در جهاد علمی از دیگر راهبردهای بسیج تعریف شده است.
سردار نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان هم در گزارشی گفت: تقویت بنیه معنوی، زنده نگه داشتن روحیه دفاع و ایثار با استفاده از برنامه های فرهنگی نظیر کاروانهای راهیان نور، تمرکز بر جهاد علمی و اقتصادی و راه اندازی نظام تربیتی با تعالی معرفت بصیرت و اخلاق بسیجیان از برنامه این سازمان بوده است.
در این مراسم همچنین از بسیجیان نمونه در بخشهای مختلف دانشگاهی، فرهنگی، دانش آموزی و ورزشی تقدیر شد و نمایش میدانی هم با الهام از کارنامه سی ساله بسیج در عرصه های مختلف به شکل زیبایی به اجرا درآمد.
آقا اردشير! يا دهانت را ببند يا خودت را دار بزن (خبر ويژه)

شبكه بالاترين از گردانندگان گروه موسوم به شوراي هماهنگي سبز خواست دهانشان را ببندند و نه موضع بگيرند و نه بيانيه بدهند.
روز گذشته گرداننده اين گروه در بيانيه اي به بهانه 16آذر از بن بست شاخه دانشجويي فتنه گران خبر داده و نوشته بود: انتظار مي رود اين گروه به جاي تسليم شدن راه اميد بگشايند و راه هاي جايگزين براي اعتراض پيدا كنند. ما از آنها مي خواهيم به هر نحو ممكن تلاش كنند.
به دنبال انتشار اين بيانيه در سايت كلمه، پايگاه اينترنتي بالاترين واكنش نشان داده و نوشت: من بيانيه مي دهم پس هستم. آقاي شوراي هماهنگي خيالي سبز آيا شما هم شهامت داريد بجاي بيانيه هاي نخ نما دست بكار عملي بزنيد؟! مثلا كديور و خاتمي ريش دكولاره خود را زده، با كت شلوار و كراوات سبز عكس بگيرند و به خبرنگاران دهند. يا آقاي امير ارجمند ! در حاليكه حداقل با كراوات خود را به طور نمادين دار زده ايد و ديگر زبان نداريد كه بيانيه دهيد، پرچم سبز را در دست بگيريد و آنرا به خانم حقيقت جو هديه كنيد.
يا خانم حقيقت جو شما هم قدرت اين را داريد كه حداقل در اعتراض تمام لباس خود را بكنيد و بر سر اصلاح طلبان باد محور بكوبيد.
بالاترين اضافه كرد: اگر عرضه اين كارها را هم نداريد ببنديد دهانتان را و بيانيه هم ندهيد كه خسته شديم از اين همه خيمه شب بازي.
در همين حال حسن داعي از عناصر نزديك به سازمان تروريستي منافقين در سايت خود افشا كرد كه در حاشيه دادگاه فدرال ماه پيش خود، اردشير امير ارجمند فراري بهمراه تريتا پارسي رئيس گروه ناياك با برخي از مقامات آمريكايي در واشنگتن ملاقات كرده و درخواست كمك مالي داشته است.



تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 8860
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1