اذعان ضد انقلاب به اشراف اطلاعاتی ایران

پس از انتشار مستند کلوپ ترور موجی از نگرانی در میان ضد انقلاب خارج نشین شکل گرفته است.
مرصاد به نقل از ندای انقلاب ، پس از انتشار فایل صوتی مکالمه علی افشاری در شبکه های اجتماعی و پخش مستند کلوپ ترور از سیمای جمهوری اسلامی، موجی از نگرانی در میان ضد انقلاب خارج نشین شکل گرفته است.
جریانات ضد انقلاب که تا کنون با گمان دوری از کمین اطلاعاتی دستگاههای امنیتی ایران مشغول به طرح ریزی اقدامات خرابکارانه در ایران بودند در سالهای اخیر و بدنبال ضربات پیاپی دستگاه های اطلاعاتی ایران تعادل برنامه ریزی خود را از دست داده و دچار نوعی پارانویا نسبت به سایر هم مسلکان خود شده اند.
به نحویکه اخیرا فردی به نام صادق رحیمی در یادداشتی با عنوان «سخافت، به مثابه سوراخ رخنه جمهوری اسلامی در بدنه اپوزیسیون» به تشریح نگرانی خود از تداوم وضع موجود پرداخته و ضمن اذعان به قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران افزوده :«ارتباط بدنه جامعه ما با سخافت شبیه به ارتباط یک بدن است با ویروسی که به آن واکسینه نشده باشد. اگر اسب تروا توانست سی چهل نفر یونانی را وارد قلعه تروائی‌ها کند، این مشکل ما به مرور زمان عملا مثل یک نقب یا یک سوراخ تروا عمل کرده که سربازان بینام جمهوری اسلامی هروقت میل‌شان می‌کشد نفس ‌شان را از همانجا به شکل گفتمان‌های نا بهنجار و اغلب پر از خشونت، عاری از آرامش و منطق، و لبریز از الگوهای عاطفی و احساسی بی‌پایه به درون قلاع ذهنی بدنه «اپوزیسیون» تزریق میکنند.»
وی در ادامه می افزاید «قصد آن را ندارم که بحث را راجع به فرد یا افراد خاصی قرار بدهم، اگرچه در همین آغاز عرض می‌کنم که آنچه موجب شده این متن را بنویسم مضحکه جدیدی است که توسط دو نفر بار دیگر جامعه مجازی را به جنگ و جدال های سخیف، بی معنی و بی فایده سوق داده است و به این ترتیب توجه و تفکر بدنه اپوزیسیون در دنیای مجازی را بار دیگر از تمرکز بر جمهوری اسلامی منحرف کرده، و انرژی گروهی لازم برای مبارزه با رژیم را طبق معمول به بیراهه و تحلیل برده است. دو نفری که که هیچ کدام‌شان سابقه جدی و عمیقی در مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی ندارند، و اتفاقا هر ناظر بی‌طرفی به سرعت متوجه می‌شود که سابقه هر دو نفرشان نیز عملا ایشان را در مظان ارتباط با جمهوری اسلامی قرار می‌دهد.»
انتشار چنین مطالبی در رسانه های متعلق به جریانات ضد انقلاب در حالی صورت می گیرد که طی ماههای اخیر دستگاههای اطلاعاتی غرب با هدف متحد کردن جریانات اپوزیسیون جلسات متعددی را ساماندهی کرده اند که نشست های بروکسل ، استکهلم و واشنگتن تنها نمونه های آشکار آن است.

آمار کشته های میانمار اعلام شد

در دو ماه گذشته مسلمانان به صورت زنده زنده به آتش کشیده می شدند.
 
 

 به نقل از جام نیوز، دبیرکل اتحادیه مسلمانان روهینجا با تاکید بر آن که تاکنون 3500 مسلمان طی دو ماه گذشته کشته شده‌اند، اظهار داشت که دولت میانمار علیه مسلمانان روهینجا دست به اقدامات غیرانسانی زده است.


مسیح‌الدین، دبیرکل اتحادیه مسلمانان روهینجا در منطقه راخین واقع در غرب میانمار گفت: «در نتیجه کشتار دست جمعی مسلمانان توسط بودایی‌ها و اقدامات سرکوب‌گرایانه مسئولان میانمار تاکنون 3500 مسلمان طی دو ماه اخیر کشته شده‌اند.»
مسیح الدین تاکید کرد: «مسلمانان زنده زنده به آتش کشیده شدند و به خانه آنها هجوم برده شد و ده‌ها هزار تن نیز آواره شده‌اند.»

 

وی در ادامه اظهار کرد: «مسلمانان میانمار در معرض کشتارهای وحشیانه‌ای قرار گرفته‌اند و گروه‌های تندروی بودائی هزاران تن از مسلمانان را به قتل رسانده و خانه‌ها و روستاها را به آتش کشیدند.»
وی تصریح کرد: «دولت میانمار علیه مسلمانان روهینجا دست به اقدامات غیرانسانی زده و موانع غیرمنطقی بر آن‌ها تحمیل کرده و آن‌ها را از زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و کمک‌های پزشکی محروم کرده است.»


مسلمانان در میانمار نمی‌توانند در مدرسه‌های نظامی بعد از مرحله دبیرستان تحصیل کنند، دولت همچنین قوانین جدیدی درخصوص تنظیم جمعیت مسلمانان وضع کرده و از تعدد زوجات و ازدواج با زنان مطلقه جلوگیری می‌کند؛ این در حالی است که دولت به بودائی‌ها حق آزادی و ازدواج و مسائل دیگر را داده است.»

توصیه مرحوم دولابی برای درک لحظات ماه مبارک رمضان

مرحوم حاج اسماعیل دولابی از عرفای معاصر برای درک لحظات ویژه و پرفیض ماه مبارک رمضان توصیه های دارند که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.
 
 

شب‌های ماه رمضان است، اغلب شما جوان هستید، وضو بگیرید و نماز بخوانید. کم حرف بزنید. کم قصه بگویید. این چیزهایی که در تلویزیون نشان می‌دهند برای بچه‌ها است. شما که روزه دارید کمتر این و آن را گوش دهید. کمی به کارهایتان برسید. نیم ساعت یا یک ساعت بعد از نماز در سجاده بنشینید و خدا را یاد کنید.
افطار که کردید، بدنتان که آرام گرفت، یه دعایی، یه ثنایی، یک دقیقه خدا را یاد کنید. با خودتان خلوت کنید. به قرآن نگاه کنید. یا اینکه اصلا ساکت بنشینید. این خیلی قیمتی است.

 

 آدم افطار حقیقی اش را با خدا باز می‌کند. افطار حقیقی که خوردن نیست. نماز پیامبر(ص) است، روزه علی(ع) است.
نگویمت که همه ساله می پرستی کن / سه ماه “می” خور و نه ماه پارسا باش
تفسیر این بیت حافظ این است که سه ماه رجب و شعبان و رمضان فصول اهل محبت است. سه ماه کافی است تا نه ماه دیگر را شراب صافی!


مریضی و بی پولی و مرگ و غم و غصه و حتی شادی ها برای آنها نشانه است از سلطان السلاطین. چرا ما به خدا اعتماد و اتکا نمی کنیم در صورتی که می دانیم کسی ما را اندازه او دوست ندارد و به فکر ما نیست و توکل بر غیر او خسران دنیا و عقباست.


عارف فانی سید هاشم حداد (ره) می فرمایند: «همت عالی دار، به چیزهای کوچک قانع مشو، اینقدر دور خود نگرد، به او بسپار و جلو برو.»
مرد باید عالی همت باشد . حیف است کسی که می خواهد به محضر سلطان السلاطین حضور یابد در راه مثلا از گدای سر گذر چیزی بخواهد.” هر جا غصّه دار شدی استغفار کن. استغفار امان انسان است.


به این کاری نداشته باش که چرا محزون شده ای، اذیّتت کرده اند؟ گناهی کرده ای؟ بعضی وجود خودشان را گناه می دانند. شما می گویی چرا من درست کار نمی کنم. محزون که شدی استغفار کن. چه غم خود را داشته باشی و چه غم مؤمنین را ، استغفار غم ها را از بین می برد. همان طور که وقتی خطا می کنی همه صدمه می بینند، مثلاً وقتی چند نفر کفران نعمت می کنند به همه ضرر می رسد؛ استغفار هم که می کنی به همه ماسوای خودت نفع می‌رسانی.
در حدیث است که هشت چیز شما دست خداست: موت و حیات، مرض و صحت، فقر و غنا، خواب و بیداری، چه چیزی می ماند که دست خودمان باشد؟

چه زمانی برای حاجت خود اصرار کنیم


 

آیت‌الله جاودان از علمای اخلاق تهران با اشاره به برخی دیدگاه‌ها پیرامون حد اصرار بر حاجت، گفت: اظهار احتیاج به درگاه الهی و اصرار بر آن ستوده شده، ‌به طوری که نوید برآورده شدن حاجت‌ها داده شده است.
 

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدعلی جاودان در ادامه مباحث اخلاقی خود در ماه مبارک رمضان درباره «اصرار و پافشاری در درگاه الهی» نکاتی را بیان کرد که در پی می‌آید:


 


 

خبرگزاری فارس: چه زمانی برای حاجت خود اصرار کنیم


 

*اصرار بر حاجت داشته باشیم یا نه؟

عده‌ای اعتقاد دارند، همین که انسان از خدا خواسته خود را بخواهد کافی است، باید بقیه را به خدا سپرد و بگذاریم هر آنچه مقدر ما است، همان شود؛ این‌قدر به درب خانه خدا اظهار حاجت و اصرار نکنیم، چون خداوند کریم است و مهربان و هر چه صلاح ما باشد را به ما می‌دهد. چرا این‌قدر برای رسیدن به خواسته‌ها نذر می‌کنید و روی آن پافشاری می‌کنید؛ این کاری اشتباه است، ولی این برداشتی است که با معارف ما مخالف است. سیره حضرات معصومین صلوات الله علیهم اجمعین و بلکه بالاتر در کلمات این بزرگواران برخلاف این دیدگاه آمده است. دستوراتی که از ائمه اطهار رسیده است برخلاف آن چیزی است که آن عده گفته‌اند.

*اصرار و پافشاری فقط به سوی او!

از جمله این فرمایش حضرت باقر علیه‌السلام که فرمودند: «وَ اللَّهِ لَا یُلِحُّ عَبْدٌ مُؤْمِنٌ عَلَى اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فِی حَاجَتِهِ إِلَّا قَضَاهَا لَهُ»، به خدا سوگند بنده مؤمن در حاجت خود به خدای تعالی اصرار نمی‌ورزد، مگر اینکه خدای متعال حاجت او را بر آورده می‌کند»، این روایت نشان می‌دهد که نه تنها اظهار احتیاج به درگاه الهی کاری پسندیده است، بلکه اصرار بر آن نیز ستوده شده و در پی آن برآورده شدن حاجات نوید داده شده است. حضرت صادق علیه‌السلام فرمودند: «اِنَّ اللَّهَ عَزَّوَجَلَّ کَرِهَ إِلْحَاحَ النَّاسِ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ فِی الْمَسْأَلَةِ وَأَحَبَّ ذَلِکَ لِنَفْسِهِ إِنَّ اللَّهَ عَزَّوَجَلَّ یُحِبُّ أَنْ یُسْأَلَ وَ یُطْلَبَ مَا عِنْدَهُ»؛ خدای تبارک و تعالی اینکه مردمان به یکدیگر اصرار و الحاح کنند، را دوست نمی‌‌دارد، اما این اصرار و الحاح را نسبت به خودش دوست می‌دارد.

همچنین حضرت صادق علیه‌السلام از رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم نقل کردند که پیامبر اکرم(ص) فرمود: «رَحِمَ اللَّهُ عَبْداً طَلَبَ مِنَ اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ حَاجَةً فَأَلَحَّ فِی الدُّعَاءِ اسْتُجِیبَ لَهُ أَوْ لَمْ یُسْتَجَبْ لَه»؛‏ خدا رحمت کند بنده‌ای را که حاجت خود را از خدا طلب می‌کند و بر آن اصرار می‌ورزد، مستجاب بشود یا نشود.

اصلاح طلبان براي عبور از موسوي و ادعاي تقلب مسابقه گذاشته اند


مشاور كلاهبردار كروبي، اصلاح طلبان را به كلاهبرداري متهم كرد و از رئيس شوراي هماهنگي سبز خواست تا در مقابل آنها افشاگري كند.
به نقل از کیهان: مجتبي واحدي كه مدتي است اعلام جدايي از كروبي كرده، خطاب به اردشير اميرارجمند نوشت: موضع شجاعانه كروبي و موسوي به نفع ديدگاه هاي سازشكارانه سانسور مي شود. به نظر مي رسد عده اي كه احتمالاً در جبهه اصلاحات خودي تلقي مي شوند به دنبال آن هستند كه اقدامات غيرموجه خويش را مستند به ديدگاه هاي آن دو نشان دهند و بدين طريق بابت حضور در نمايش انتخابات بر سر ميرحسين موسوي منت هم بگذارند! من نمي دانم موسوي چه قدر امروز بيانيه شماره 17 را راهگشا مي داند كه دوستان در حد افراط به وفاداري بر قانون اساسي پافشاري مي كنند.
وي اضافه كرد: گمان مي كنم نمي توان با خلاصه كردن همه چيز در سخني كه موسوي بيش از چهارصد روز قبل از آغاز حبس خانگي خود گفته چارچوبي مطابق ميل برخي افراد ساخت و هركس را كه با ارائه شواهد و قرائن كافي، خواستار «در انداختن طرحي نو» است از ميدان به در كرد. آنچه باعث نگراني شده ومي شود تلاشي است كه عده اي از مشتاقان حضور در نمايش انتخاباتي سال 92 آغاز كرده اند. آنها با بزرگ نمايي بخشي از بيانيه 17 و سانسور روح اصلي آن بيانيه به دنبال توجيه نزديك شدن احتمالي خود به حكومت هستند. اين سانسورچي هاي مدعي اصلاح طلبي با پذيرفتن دخالت نظام در موضوع تاييد صلاحيت ها، در محافل خود به دنبال شناسايي كساني هستند كه امكان عبور از فيلتر شوراي نگهبان را داشته باشند.
واحدي نوشت: آنها به صورت افراطي بر «وفاداري به قانون اساسي» كه بنا بر دلايل فراوان موسوي مي تواند در آن تجديدنظر كرده باشد تكيه مي كنند و در عين حال با توسل غيرصادقانه بر بيانيه هفدهم، بسياري از «مسلمات» آن بيانيه را سانسور مي نمايند. از جمله، در حالي كه اصولي ترين راه حل هاي مندرج در بيانيه هفدهم، رهايي همه زندانيان سياسي و آزادي مطبوعات است، عده اي با سانسور اين بخش از ديدگاه هاي موسوي، به دنبال همراه ساختن ساير اصلاح طلبان با اين ديدگاه خطرناك هستند كه «آزادي مطبوعات و رهايي زندانيان سياسي اگرچه مهم است اما اولويت اول نيست.» البته كسي نمي تواند از مشتاقان شركت در انتخابات بخواهد كه بر اين اشتياق خويش لجام بزنند اما توجيه اين اشتياق با گرته برداري غيرامانت دارانه از بيانيه هفدهم و ساير مواضع موسوي و كروبي، كاري غيراخلاقي و خسارت بار است كه توقع مي رود شما، در برابر آن بايستيد.
وي خاطرنشان كرد: اگر كساني مايلند بيانيه نهصد و پنجاه روز پيش موسوي را بدون توجه به همه وقايع دو سال و نيم اخير، معيار همه فعاليت هاي خويش قرار دهند حق آنست كه از تحريف و تفسير رندانه آن جلوگيري نمايند. فراموش نكنيم كه آن افراد هيچگاه به صورت كامل با جنبش سبز و ادعاي اصلي آن يعني دزديده شدن آرا همراه نبوده اند. تفاوت ديدگاه آنان با موسوي و كروبي در مقوله انتخابات نيز در روز دوازدهم اسفند 90 آشكار شد.
يادآور مي شود امير ارجمند از حاميان تحريم انتخابات مجلس بود اما پس از شركت خاتمي در آن انتخابات سعي كرد به توجيه اين اقدام بپردازد.

آخرين خبرها از وضعيت زائران ربوده شده ايراني در دمشق


در حالي كه معاون وزيرامورخارجه هرگونه ادعاي عضويت زائران ربوده شده در سپاه پاسداران را قاطعانه تكذيب كرد ربايندگان اعلام كردند تا روشن نشدن هويت اين افراد با هيچ كشوري مذاكره نمي كنيم.
 به نقل از کیهان: روزنامه نيويورك تايمز به نقل از كلنل مالك الكردي، معاون فرمانده گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه گزارش داد: گروهي كه مسئوليت ربودن زائران ايراني را به عهده گرفته، ظاهرا بدون مشورت با ارتش آزاد اين اقدام را انجام داده است.
ايران از تركيه و قطر براي آزادي زائران ايراني درخواست كمك كرده است، اما براساس گزارش خبرگزاري رويترز از دوبي، گروه سوري كه اقدام به ربودن زائران ايراني كرده است مي گويد كه با هيچ كشوري براي آزادي آنها تماسي نداشته است.
شبكه تلويزيوني العربيه روز يكشنبه تصاويري ويدئويي را پخش كرد كه در آن ادعا شد 47 زائر ايراني ربوده شده در دمشق هستند، در اين تصاوير افراد مسلحي كه خود را عضو تيپ البراء وابسته به ارتش آزاد سوريه معرفي مي كنند مسئوليت ربودن زائران ايراني را به عهده گرفتند.
بنا بر گزارش رويترز، پس از پخش اين تصاوير عبدالناصر الشمير، فرمانده البراء كه بخشي از گروه ارتش آزاد سوريه است در مصاحبه اي با تلويزيون العربيه مستقر در دوبي گفت: مذاكرات با طرف هاي داخل يا خارج سوريه تا زماني كه هويت ايراني ها را تاييد نكنيم انجام نمي گيرد.
وي افزود: بررسي اسنادي كه هويت اين افراد را مشخص مي كند ادامه دارد و در زمان مقتضي يافته هاي مان را علني خواهيم كرد.
اين در حالي است كه حسين امير عبداللهيان، معاون وزير امور خارجه ايران با رد ادعاي شورشيان سوري درباره عضويت زائران ايراني گروگان گرفته شده در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، گفت: برنامه ربودن زائران ايراني از پيش طراحي شده بود.
تلاش هاي وزارت خارجه
براي آزادي زائران ادامه دارد
حسين امير عبداللهيان معاون امور كشورهاي عربي و آفريقايي وزير امورخارجه كشورمان نيز در گفت وگو با العالم گفت؛ تلاش هاي وزارت خارجه براي آزادي زائران ربوده شده در سوريه همچنان ادامه دارد.
وي تصريح كرد: وضعيت دمشق پايتخت سوريه به گونه اي است كه امكان حضور زوار ايراني با سازماندهي و رعايت جوانب امنيتي در مرقدهاي مطهر حضرت زينب و حضرت رقيه(س) فراهم بوده و هست.
عبداللهيان ادامه داد: در جريان گروگانگيري زائران ايراني در حومه دمشق، به نظر مي رسد كه با طراحي برخي طرف ها چنين دامي گسترده شد، در حالي كه اتوبوس حامل اين افراد با هماهنگي و سازمان دهي سازمان حج و زيارت ايران وارد سوريه شده بود.
امير عبداللهيان افزود: در نخستين روزهايي كه ناامني در پايتخت سوريه تشديد شده بود، سازمان حج و زيارت اعزام زائران را متوقف كرد؛ اما پس از عادي شدن اوضاع بلافاصله اعزام زوار از سر گرفته شد.
معاون وزيرخارجه ايران تاكيد كرد: ما قويا هرگونه ادعاي برخي از رسانه هاي گروهي مبني بر اينكه اين زوار از نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بوده اند را رد مي كنيم اين زائران به مناسبت ميلاد امام حسن مجتبي(ع) عازم زيارت بودند، اما طرف هايي به دنبال ربودن اتباع و زائران ايراني در سوريه هستند.
امير عبداللهيان، گفت: شورشيان در چارچوب اين سناريو در يك مرحله گروهي 10 نفره و در مرحله اي ديگر گروهي 11 نفره را گرفتند تا جلوي حمايت هاي مردم ايران از مردم سوريه را سد كنند.
وي همچنين گفت: علي اكبر صالحي، وزير امور خارجه كشورمان با همتاي ترك و قطري خود مكالمه تلفني داشته و آنها تاكيد كردند كه از همه ظرفيت خود براي آزادي زائران ايراني استفاده خواهند كرد.
امير عبداللهيان خاطرنشان كرد: اطلاعات مناسب و خوبي درباره مكان اختفاي اين افراد به دست آمده است و موضوع از كانال هاي سياسي دنبال مي شود تا زائران از دست تروريست ها آزاد شوند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 8951
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1