معتقدین به دین و انقلاب در عرصه سینما مشغول اختلاف‌های بی‌نتیجه نشوند

 
 

رهبر انقلاب اسلامی نقش مسئولان و مراکز دانشگاهی مرتبط را در اثرگذاری بر فضای سینمایی و رسانه ای کشور مهم دانستند و تأکید کردند: اصلاح این عرصه نیازمند اصلاح مبادی ورودی آن است.

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (سه شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و دست اندرکاران جشنواره مردمی فیلم عمار، توجه به موضوع دین و معارف دینی و همچنین انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلاب در این جشنواره را اقدامی مبارک خواندند و تأکید کردند: نگاه به هنر اسلامی و سینمای دینی باید نگاهی بلند مدت و همراه با برنامه ریزی دقیق و امید به آینده و بهره گیری مناسب از ابزار هنر برای تأثیرگذاری حداکثری باشد.

ایشان با اظهار خرسندی از برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار انتخاب نام «عمار» را که از صحابه بزرگ پیامبر اسلام (ص) و یاران نزدیک حضرت علی (ع) بود، انتخابی پسندیده دانستند و با اشاره به ویژگی های ممتاز این صحابی بزرگ افزودند: تزلزل ناپذیری عمار در حوادث مختلف صدر اسلام و همچنین امتحان های سخت دوران بعد از پیامبر اسلام(ص)، موقع شناسی و حضور در وقت نیاز، و نقش تبیین کننده او در مسائل و حوادث دوران حضرت علی (ع) از ویژگی های برجسته و بارز عمار بود.

رهبر انقلاب اسلامی نگاه امیدوارانه به آینده و بلند کردن افق دید را در اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم ارزیابی و خاطر نشان کردند: حرکت انقلاب اسلامی که با پیروزی آن در سال 1357 آغاز شد و شکسته شدن هیمنه آمریکا و حوادث مختلفی که در این 34 سال روی داده است همه مقدمات رسیدن به اهداف اصلی نظام اسلامی است، بنابراین باید با همت و تلاش مضاعف و نهراسیدن از دشمن و توطئه های او، پرهیز از سیاه بینی و یأس، با سرعت بیشتر به سمت قله حرکت کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای چنین نگاهی را در موضوع هنر اسلامی و سینمای دینی ضروری برشمردند و تأکید کردند: در این عرصه جوان های مومن، با طراوت و شاداب و دارای نگاه نو و همت بلند، موتور محرک برای حرکت رو به جلو هستند و پیش کسوتان نیز باید با بیان تجربیات خود و تربیت نیروهای جدید و کارآمد به این حرکت شتاب بیشتری ببخشند.

ایشان، با اشاره به خاستگاه غربی هنر سینما بر ضرورت برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای حرکت جوانان و استعدادهای جدید در عرصه هنر اسلامی و سینمای دینی و همچنین ورود افراد متدین و انقلابی و صاحب تخصص و تجربه به این عرصه تاکید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در عین حال شرط اصلی ورود تأثیرگذار افراد متدین و انقلابی به عرصه سینما و تأثیر نپذیرفتن از فضای آن را مصونیت سازی برشمردند و تاکید کردند: تنها راه مصون سازی نیز ارتباط مستمر با خدا، بجا آوردن نوافل و تضرع به درگاه الهی است، همانگونه که عمار اینگونه خود را مصون و تزلزل ناپذیر کرده بود.

ایشان افزودند: عبادت و ذکر و توجه به خدا از هر لذت هنری بالاتر است.

رهبر انقلاب اسلامی نقش مسئولان و مراکز دانشگاهی مرتبط را در اثرگذاری بر فضای سینمایی و رسانه ای کشور مهم دانستند و تأکید کردند: اصلاح این عرصه نیازمند اصلاح مبادی ورودی آن است.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطر نشان کردند: کسانی که امروز مشغول کار و فعالیت در عرصه فیلم های با مضامین انقلابی و دفاع مقدس هستند واقعا در حال جهاد هستند.

ایشان استفاده شایسته از ابزار هنر و بهره گیری از قصه و داستان و فیلم نامه قوی را یکی از ضروریات اساسی در فیلم سازی دانستند و تاکید کردند: مقوله قصه نویسی و رمان در کشور با نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد و باید این بخش تقویت شود.

رهبر انقلاب اسلامی، موضوعات مربوط به تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فلسطین و بیداری اسلامی را از جمله موضوعات مهم و پر مایه برای استفاده در فیلم سازی برشمردند و افزودند: یکی از مسائل دروغی که در دنیا تبلیغ می شود این است که می گویند هنر نباید با سیاست آمیخته شود، در حالیکه مجموعه های هنری غرب از جمله هالیوود کاملا سیاسی هستند و اگر اینگونه نبود چرا به فیلم های ضد صهیونیستی ایران اجازه حضور در جشنواره های سینمایی را نمی دهند؟

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: ساخت فیلم های سیاسی بر ضد ایران و یا اعطای جایزه به فیلم های ضد ایرانی نشانه های آشکار از آمیخته بودن سیاست و هنر در آمریکا و غرب است.

ایشان همچنین با اشاره به مطالب مطرح شده در این جلسه در خصوص رابطه علوم انسانی با هنر و سینما و لزوم تحول در علوم انسانی افزودند: علوم انسانی هوای تنفسی مجموعه های نخبه کشور است که هدایت جامعه را بر عهده دارند بنابراین آلوده یا پاک بودن این هوای تنفسی بسیار تعیین کننده است.

رهبر انقلاب اسلامی مشکل علوم انسانی غربی را پایه های معرفتی غلط آن دانستند و تأکید کردند: اصلاح در علوم انسانی و تحول در سینما و تلویزیون بدون اصلاح پایه های معرفتی علوم انسانی غربی امکانپذیر نیست و اصلاح این پایه ها نیز در گرو ارتباط موثر با حوزه های علمیه و علمای دین است.

حضرت آیت الله خامنه ای جریان های سینمایی علاقمند به دین و انقلاب را به پرهیز از کشیده شدن به حاشیه ها و مشغول شدن به اختلافهای بی نتیجه توصیه و خاطر نشان کردند: معتقدین به دین و انقلاب در عرصه سینما که ممکن است دارای سلایق مختلف باشند، باید همت و تلاش خود را معطوف کارهای اساسی و اصلی کنند.

پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، آقایان وحید جلیلی، نادر طالب‌زاده، حسن عباسی، مهدی نصیری، سید جمال عود سیمین، ابوالقاسم طالبی، فرج الله سلحشور، محمد صادق باطنی، ابراهیم فیاض، سعید قاسمی و مصطفی رضوانی از داوران و منتخبان جشنواره فیلم عمار نکات و محورهای زیر را مطرح کردند:

- ضرورت مردمی کردن هنر بویژه در بخش سینما از مرحله تولید تا نمایش و خارج کردن آن از فضای انحصاری

- تقویت و فعال سازی ظرفیت‌های مغفول هنری در راستای اهداف انقلاب اسلامی

- ضرورت بهره‌برداری از رسانه سینما برای انتقال بیان دغدغه‌های دینی و انقلابی

- لزوم تقویت بنیان‌های اعتقادی فیلمسازان مذهبی برای مصون ماندن از آسیب‌ها

- ضرورت نقش قائل شدن برای سینما و رسانه در تنظیم سیاست‌ها و برنامه‌های کلان کشور

- پرهیز از نگاه تقلیل‌گرایانه در سطح فناوری به سینما و برنامه‌ریزی برای حرکت‌های رو به آینده

- برنامه ریزی برای رویش نیروهای جوان و خط شکن در عرصه سینما


حضور منحرفين و اصلاح‌طلبان در اطراف آيت الله هاشمي با هدف دو قطبي کردن انتخابات

 
 
عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی گفت: حضور "منحرفین" و "اصلاح‌طلبان" در اطراف آيت‌الله هاشمی رفسنجانی براي دو قطبي كردن انتخابات رياست‌جمهوري است.

باشگاه خبرنگاران: "محمد مهدی اسلامی"  گفت: رهبر‌معظم‌انقلاب با گفته‌های صریحشان تمامی راه‌های کاربردی برای برگزاری سالم انتخابات‌ ریاست‌جمهوری را مشخص کردند.

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ای شدن نزاع مسئولان به جامعه سیاسی کشور ضربه‌ می‌زند، اظهار‌داشت: بهتر است مسئولان و فعالان سیاسی نقاط ضعف و قوت را برای رفع مشکلات به یکدیگر گوشزد کنند و با همدلی بیشتر عرصه را بر منفعت‌طلبان‌ تنگ سازند.

این فعال سیاسی با اشاره به مواضع اخیر"عسکر‌اولادی" گفت: سیاسیون می‌توانند همچون یوسف پیامبر(ص) که با وجود خطا کار بودن برادرانش برای یکپارچگی به آنان محبت ورزید و به سوی آنان شتافت، عمل کنند.

اسلامی در پاسخ به این سوال که "آيت الله هاشمی‌رفسنجانی" در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد یا نه؟ توضیح داد: اینکه "هاشمی‌رفسنجانی" در این دوره شرکت خواهد کرد، باید خودش پاسخگو باشد ولی نکته‌ای که به طور شفاف عیان شده است، حضور "منحرفین" و "اصلاح‌طلبان" در اطراف هاشمی رفسنجانی براي دو قطبي كردن انتخابات رياست‌جمهوري است.

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: البته " ايت‌الله هاشمی‌رفسنجانی" دارای نقاط ضعف و قوت است و با حق شهروندی خود می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند، ولی در یک جمله "هاشمی‌رفسنجانی" با وجود اطرافیان و گفته‌های همسر خود که تداعی‌گر فتنه 88 است اگر می‌خواهد مورد حمایت قرار بگیرد باید پشت سر رهبری قدم بردارد.


رايزني براي نحوه استتار پشت شعار انتخابات آزاد

 
 

ائتلاف سلطنت طلبان و گروه هاي ماركسيستي منحله چند و چون شعار انتخابات آزاد را در كلن مورد بررسي قرار دادند.

به گزارش کیهان، گروه موسوم به اتحاد جمهوري خواهان از يك سال پيش با محوريت برخي سلطنت طلبان نظير شهريار آهي (از اعضاي دفتر و مشاور رضا پهلوي) و جواد خادم (از طراحان كودتاي نافرجام نوژه) و نيز عناصري نظير حسن شريعتمداري (پسرسيدكاظم شريعتمداري و از مرتبطين با لانه جاسوسي آمريكا) و جمشيد طاهري پور (عضو مركزيت گروهك منحله فدائيان خلق) نشست هايي را در استكهلم، بروكسل و پراگ تشكيل دادند. آنها اين بار نيز در كلن جمع شدند و به بررسي ادبيات مربوط به انتخابات آزاد پرداختند.
در اين نشست حسن شريعتمداري شرط ابتدايي براي اينكه بتوان از لفظ انتخابات آزاد به عنوان استراتژي گذار استفاده كرد را اين دانست كه جامعه در مرحله بحران باشد.
به عبارت ديگر وي لازمه تكرار و جا انداختن اين تعبير را القاي بحران در جامعه مي خواند و اين همان ضرورتي است كه برخي حلقه هاي فتنه گر و منحرف در تدارك آن هستند و از جمله فتنه گران مدام اصرار دارند جامعه را بحراني جلوه دهند.
همكار سابق لانه جاسوسي آمريكا در ادامه سخنانش در زمينه ايجاد همگرايي بين نيروهاي اپوزيسيون گفت: «چرا اصلاح طلبان به جاي تكيه بر قانون اساسي فعلي قوانين بين المللي را فصل الخطاب نمي دانند؟ ما مي گوييم قوانين بين المللي را اصل قرار دهيد همه مشكلات حل است و همگرايي هم حاصل مي شود.»
يكي از سران فتنه چندي پيش خواستار برگزاري انتخابات «براساس استانداردهاي مدرن جهاني» شده بود.
احمد پورمندي، سخنران بعدي اين نشست بود.
به گزارش دويچه وله وي در سخنان خود به سه درك و برداشت از «انتخابات آزاد» اشاره كرد: اول گروهي كه قائل به برگزاري انتخابات آزاد زير سقف قانون اساسي كنوني هستند و شاخص اين گروه را هاشمي رفسنجاني دانست. گروه دوم شاخص اصلي آن ميرحسين موسوي است كه مدعي شعار اجراي بي تنازل قانون اساسي است. اين شعار ما را يك قدم به جلو برده چرا كه اعلام كرده حكومت كنوني به قانون اساسي پايبند نيست و از حكومت خواسته به قانون اساسي خودش پايبند باشد.
احمد پورمندي درك سومي را كه از انتخابات آزاد وجود دارد متعلق به اپوزيسيون دانست كه معتقد است در درون حكومت اين ظرفيت وجود دارد كه انتخابات آزاد برگزار شود اما به گفته او اين گروه به اين نكته توجه نمي كند كه اگر قرار باشد حكومت تن به برگزاري انتخابات آزاد بدهد، يعني اينكه با اپوزيسيون بر سر تغيير بخشي از قانون اساسي به تفاهم رسيده و اين ديگر اسمش انتخابات آزاد نيست بلكه رفراندوم است.
پورمندي سپس ادامه داد بهتر است «بچه را به نام خودش بناميم» و با الفاظ بازي نكنيم. شعار «انتخابات آزاد» كافي نيست و اپوزيسيون بدون داشتن برنامه مشخص اقتصادي نمي تواند با مردم ايران به زبان مشترك برسد.
اما شهريار آهي در جلسه مذكور گفته است: حاكميت در حال حاضر راه اصلاح طلبان را بسته و با قدرت جلوي آن ايستاده است. تنها راه در اين مرحله داشتن يك شعار واحد از اپوزيسيون است و اين شعار مي تواند انتخابات آزاد با تكيه بر ديالوگ و گفت وگوي ملي باشد.
جمشيد طاهري پور، از سران پيشين سازمان فدائيان خلق نيز در سخنان خود بر اين نكته تاكيد داشت كه شعار انتخابات آزاد اگر تلاشي براي هدفمند كردن تلاش ها باشد خوب است اما «تجربه 33 ساله كاملا ثابت مي كند كه اين نظام در ساختارهاي خودش قابل اصلاح نيست، بنابراين ما نبايد انتخابات آزاد را با اولويت هاي مبارزه براي دموكراسي خلط كنيم. ما بايد با حركت هاي زنده جامعه تماس داشته باشيم بنابراين ما بايد مسير انتخابات آزاد را طوري انتخاب كنيم كه ما را از مسير واقعي مبارزه و از افرادي كه در اين راه اصيل هستند دور نكند.»
وي گفت: «ترديد دارم كه طرح انتخابات آزاد به مثابه استراتژي سياسي صحيح باشد. عقلاني اين است كه انتخابات آزاد يك شعار براي گسترش آگاهي شود نه استراتژي.»


 

اسامي رسانه‌هاي وابسته به واحد عملیات روانی سازمان جاسوسی دولت انگلیس

 

برخی از رسانه‌هایی که تاکنون ارتباط یا وابستگی آنها به هسته موصوف محرض شده است عبارتند از: سایت‌های جرس، کلمه، ملی مذهبی، نوروز، ندای سبز آزادی، روز آنلاین، گذار، خودنویس و سهام‌نیوز، شبکه‌های رادیوی R.F.I (فرانسه)، دویچه وله(آلمان)، رادیو فردا (آمریکا)، شبکه‌های تلویزیونی B.B.C (انگلیس)، V.O.A(آمریکا)، من و تو (انگلیس).

باشگاه خبرنگاران: به نقل از وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران؛ در پی اطلاعیه‌های یازدهم و هفدهم ماه گذشته پیرامون بازداشت و احضار تعدادی از مرتبطین واحد عملیات روانی سازمان جاسوسی دولت انگلیس (موسوم به BBC) بخشی دیگر از اطلاعات بدست آمده را به استحضار ملت سرافراز ایران اسلامی می‌رساند:

1. در ادامه روند تحقیقات، تعدادی دیگر از افراد متصل به شبکه، احضار شده و از آنها بازپرسی به عمل آمده و تعدادی دیگر از مرتبطین ناآگاه نسبت به ماهیت شبکه، مورد دعوت قرار گرفته و ضمن دریافت اطلاعات و توضیحات از آنها، پیرامون اهداف پنهان و مقاصد سوء شبکه توجیه شدند ضمنا از دیگر عناصری که در لیست احضار یا بازداشت قرار داشتند، 4 نفر متواری شده‌اند که یکی از آنها با خروج غیر‌قانونی از مرزهای کشور، به خارج فرار کرده‌اند.

این وزارتخانه ضمن ابراز خرسندی از درک عمیق، صداقت و همکاری راهگشای غالب افراد احضار و دعوت شده به آگاهی می‌رساند که سه تن از بازداشت شدگان پیشین نیز با تکمیل تحقیقات و دریافت اطلاعات و توضیحات آنها، اخیرا با تودیع وثیقه مرخص شدند. 

2. اطلاعات بدست آمده حکایت از اداره تعدادی از شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، سایت‌های خبری ضد‌انقلاب و وابسته به عناصر فتنه‌ 88 توسط هسته مرکزی مستقر در ارگان عملیات روانی سازمان جاسوسی دولت انگلیس (موسوم به BBC) دارد.

برخی از رسانه‌هایی که تاکنون ارتباط یا وابستگی آنها به هسته موصوف محرض شده است عبارتند از:

-  ‌سایت‌های جرس، کلمه، ملی مذهبی، نوروز، ندای سبز آزادی، روز آنلاین، گذار، خودنویس و سحام‌نیوز.  
-  ‌شبکه‌های رادیوی R.F.I (فرانسه)، دویچه وله(آلمان)، رادیو فردا (آمریکا)
- ‌ ‌شبکه‌های تلویزیونی B.B.C (انگلیس)، V.O.A(آمریکا)، من و تو (انگلیس).

ضمنا همچنان که در اطلاعیه‌های پیشین اشاره شد، هسته‌‌ مورد‌نظر از طریق برخی عوامل آگاه یا ناآگاه نسبت به منشأ خارجی و مأموریت سیاسی آن و نیز از طریق برخی مجاری پوششی و به اصطلاح سفید توانسته بود در تعدادی از رسانه‌های داخلی نیز رسوخ کرده و نقش خط دهنده و در عین حال دریافت‌کننده‌‌ اطلاعات از آنها را ایفا کند که اقدام قانونی لازم در مورد آنها انجام شده یا خواهد شد.

3. .مستندات جدید و موثق حکایت از کارویژه‌های غیر‌رسانه‌ای دیگر این شبکه دارند؛ یکی از این کارویژه‌ها، بهره‌گیری از پوشش‌ها و پایگاه‌های به ظاهر رسانه‌ای در خارج از کشور، به منظور ایجاد راه‌های ارتباطی با افراد رسانه‌ای نشان شده در کشور می‌باشند.

به عنوان مثال تشکلی موسوم به «انجمن بین‌المللی روزنامه‌نگاران ایرانی» که در پاریس مستقر است، نقش یکی از کارفرمایان شبکه را ایفا می‌کرده است همچنین یک شبکه ‌‌اجتماعی با منشأ آمریکایی از پروژه‌های «مرکز مطالعات ارتباطات جهانی» موسوم به «برنامه‌‌ پژوهش رسانه در ایران» و تشکلی دیگر تحت عنوان «مدرسه روزنامه‌نگاری میانه» و چندین انجمن و موسسه ‌دیگر که جملگی با سوء‌استفاده از پوشش‌های رسانه‌ای و گروه‌های مردم‌نهاد، مأموریت‌های محوله از طرف سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی و آمریکایی را دنبال می‌کنند، شناسایی شده‌اند.

4. یکی دیگر از کارویژه‌های این شبکه ایفای نقش جدی در پروژه‌های سوخته و رسوایی موسوم به حقوق بشر است که همواره علیه اسلام عزیز، فرهنگ و اعتقادات مردم مسلمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کار برده شده است؛ این ماموریت از طریق چرخه‌ ضدملی و مرتبط با محافل بیگانه دنبال می‌شود.

شبکه‌ی مورد بحث در مرحله اول باید برای ماشین آوازه‌گری "گوبلزی" به تولید سوژه و خبر اقدام می‌کرد. در مرحله دوم، حاصل جمع‌آوری‌ها را به سرپل‌های مشخص شده در خارج از کشور منتقل می‌كرد. در مرحله سوم محصول مونتاژ شده در کارگاه‌های تخصصی جنگ روانی غرب، اعم از آنچه که در قالب ادعاهای رسانه‌ها،‌ دیپلمات‌ها، سازمان‌ها و محافل به اصطلاح حقوق بشری غربی یا گزارش‌های بی‌مبنای گزارشگر ویژه‌ سازمان ملل در امور ایران نمود پیدا می‌کرد، به داخل کشور منتقل شده و از زبان برخی به اصلاح عناصر روشنفکر، سازمان‌ها، گروه‌ها و دستجات سیاسی یا رسانه‌ها خاص مطرح و منتشر می‌شد.

بدین ترتیب در جای‌جای این چرخه‌ متقلبانه از سازمان‌های ظاهرا همچون مردم‌‌نهاد «سازمان گزارشگران بدون مرز» و «انجمن بین‌المللی روزنامه‌نگاران ایرانی» گرفته تا منادیان دروغین حقوق بشر و مامورین تنظیم گزارش‌های ماهیانه حقوق بشر (علیه ایران) و تعداد قابل توجهی از فراریان فتنه و مشاوران سران فتنه مستقر در لندن، پاریس و چند ایالت آمریکا و ... جملگی از همین چرخه تغذیه می‌شدند.

طبق اطلاعات موجود ساختار «سازمان گزارشگران بدون مرز» با الگوگیری از ساختار سازمانی بنگاه عملیات روانی بی‌.بی.سی، حوزه‌ جغرافیایی ایران، افغانستان و تاجیسکتان را در قالب یک واحد سازماندهی کرده و مسئولیت آنرا به یکی از ضدانقلابیون فراری مرتبط با سازمان منافقین و برخی از سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی محول كرده است. این فرد در عین حال ماموریت اخذ مجوز اقامت و پناهندگی برای عناصر متواری شبکه را به‌ویژه همزمان با فتنه‌ی 88 و برای فراریان فتنه، بعهده داشته و دارد.

5. وابستگی سران شبکه به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و خیانت‌های آنها به مردم و به عناصر بازداشت شده، چنان است که تعدادی از اعضای شناسایی شده‌ شبکه تقاضا نموده‌اند اطلاعات و تجربیات خود از این شبکه را بازگو و منتشر نمایند تا هشداری برای سایرین باشد.

از سوی دیگر، شدت آوازه‌گری کارگاه‌های حرفه‌‌ایی مولد جنجال‌های رسانه‌ای غربی و بکار افتادن انبوه رسانه‌ها و مراکز پخش محصولات عملیات روانی آن کارگاه‌ها، شاهد دیگری است بر اهمیت بالای این پرونده، سربازان گمنام امام زمان (عج) اطمنیان می‌دهند که جارو جنجال کارفرمایان غربی شبکه، نه تنها کمتری تاثیری بر ماموریت آنها نداشته است بلکه تشدید تبلیغات‌ غربی‌ها را نشانه‌ هر‌چه نزدیک‌تر شدن خود به هدف  اضمحلال یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های ماشین جنگ روانی دشمنان تلقی کرده و با توکل بر خدا و با عزمی راسخ‌تر و با جدیت و سرعت هرچه بیشتر به ماموریت مقدس خود ادامه خواهند داد.

رادیو فردا، در تفاهم کامل با مطهری

 

رادیو دیروز: رادیو فردا، در تفاهم کامل با مطهری، ادعا کرد استیضاح قانونی بوده است!

به نقل از رادیو دیروز پس از اتفاقاتی که یکشنبه سیاه در مجلس روی داد و دشمنان را شاد کرد اما قلب ایرانیان و به خصوص دل رهبر عزیزمان را به درد آورد، رهنمودها و نصایح مشفقانه ایشان، آب سردی بود بر آتش دلهای مردمی صبور و مهربان که از ایثار مال و جانشان در راه انقلاب و آرمانهایش دریغ نکرده و نخواهند کرد. دلسوزان و خدمتگزاران و آنهاییکه بویی از انسانیت، دینداری، ولایتمداری و مردمداری برده اند، ندای مقتدایشان را به گوش جان شنیدند و لبیک گفته در پیامهایی به اشتباهاتشان اعتراف کرده و اظهار کردند، تلاش می کنند دوباره چنین شرایطی پیش نیاید تا ضد انقلاب از آن برای ضربه زدن به اصل نظام، سوء استفاده کند.
در این میان شخصی که برای رسیدن به موقعیت کنونی اش نه یک روز زندان رفته تا زیر شلاق ساواک جانش به لب برسد و نه حتی یک روز به میدانهای جنگ رفته، تا مشاهده تکه تکه شدن بدنهای پاک بهترین و پاک ترین جوانان ایرانی به دست دشمنان قسم خورده اسلام ، تلنگری بر قلب غافلش بزند، حرف هایی عجیب زده که در نظام اسلامی، شنیدنش انسان را متاثر می نماید. از نماینده ای که صلاحیتش برای نامزدی دور نهم مجلس ابتدا رد شد! و خود نیز فراموش کرده از فضل پدر!!! سر سفره انقلاب به آب و نانی رسیده که حقش نبود، عجیب نیست که از حراج کردن آبروی نظام باکی نداشته باشد. پس بعد از طرح ریزی چندین قائله استیضاح بی مورد و بی فایده که آخرین موردش دل آقا را هم به درد آورد، حالا خود را از ولی فقیه داناتر دیده و اظهار فضل می کند که، بر خلاف گفته رهبر، من فکر می کنم استیضاح اشتباه نبود!
رادیو فردا که همیشه منتظر است تا علیِ (نا)مطهری زبان باز کند تا خوراک خبری چند روزش را بر ضد نظام به چنگ آورد، بلافاصله بعد از این افاضه، در تفاهم کامل با مطهری، ادعا کرد که استیضاح قانونی بوده است! و برای سند و مدرکش هم گفته

"انتقاد رهبر ايران از استيضاح وزير کار در حالی است که بر اساس اصل ۸۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی، «نمايندگان مجلس شورای اسلامی می‌‌‌توانند در مواردی که لازم می‌‌‌دانند هيات وزيران يا هر يک از وزرا را استيضاح کنند».
در همين رابطه، علی مطهری، نماينده مجلس شورای اسلامی روز شنبه به طور تلويحی از آيت الله خامنه ای انتقاد کرد و به سايت «نسيم‌آنلاين» گفت: «اينکه استيضاح امری غلط بود را قبول ندارم اما اگر رهبری قبل از استيضاح نظرشان را می‌فرمودند، ما اين کار را انجام نمی‌داديم. وی افزوده بود: «در جايی که دولت قانون شکنی می‌کند مجلس نمی‌تواند به بهانه همدلی سکوت کند." 
از رادیو فردا که دشمن مبین اسلام است بعید نیست که به دنبال فرصت باشد تا از اشتباهات یک نماینده از پایتخت که نام یک شهید انقلابی بزرگ مثل مطهری را یدک می کشد، سوء استفاده کند، اما از فرزند یک شهید انتظار می رود کمتر بهانه به دست ضد انقلاب بدهد تا حرمت خون پدرش حفظ شود.
آقای مطهری! قبل از اینکه افاضاتتان را مطرح کنید، به این بیاندیشید که:
طرح سوال اولتان به بهانه قانون شکنی رییس جمهور بود! اما استفاده رهبر از اختیارات بند ۱۱۰ قانون اساسی حقِ مسلم ایشان است و حال حضرتعالی در مقابل اجرایِ قانون ایستادگی می کنید و میفرمایید کارمان درست بوده!!؟ رادیو فردا سواد خواندن و نوشتن را ندارد و از قوانین ایران اسلامی بی اطلاع است، شما که وضع کننده قانون هستید هم از قانونِ اساسی بی اطلاعید؟ البته اگر ارزش مجلس و قانون را می دانستید، به جای رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم،  مجلس را جولانگاه قدرت نمایی های خود نمی نمودید و نیز از آن برای تمدید زمان ۳۰ ساله انحصار نشر آثار پدرتان استفاده نمی کردید! اقدام غیر قانونی ای که اگر متوقف نمی شد، ابزار مناسبی بود تا برای شما درآمد میلیاردی داشته باشد و برای دشمنان نظام حربه ای تا با آن به جایگاه شهید بزرگوار حمله ببرند.
طرح سوال دومتان از رییس جمهور، حضرت آقا را مجبور نمود تا پس از اصرارهای بچه گانه شما بر تداوم و درست بودنِ کار، شخصاً دستور پایان این قدرت نمایی های بی مورد را صادر فرمایند. این مساله عواقب ناگواری هم داشت: بهانه ای در دست رسانه های بیگانه که رهبر ایران به دموکراسی اعتقادی ندارد!
پشت این استیضاح بی مورد و غلط هم شما و آقای توکلی و دوستانتان بودید که ظاهراً اگر یک هفته به مرخصی بروید، بی بی سی و رادیو فردا باید کلی از کارکنانشان را به خاطر بیکاری اخراج کند! چرا که بخش قابل توجهی از اخبارشان را اظهار نظرهای شما حضرات تهیه می کند.
حال نیز باید بدانید حتی بزرگترین فتنه گرهای داخلی، در سخنرانیهای عمومی و خصوصی خود هم تبعیت از ولی فقیه را افتخار خود می دانند و به شما و همفکرانتان که به این منورالفکر بودنتان افتخار می کنید باید گفت: این نوع تفکر در ایران اسلامی هیچ جایی برای عرض اندام ندارد و نیز حساب شما که به فرمایشات مولایمان نیز اشکال وارد می کنید در خوش بینانه ترین نگاه، با کفش پران هایی که در قم به اشتباه افتادند یکی است.


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 8943
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1